» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرستان مبارکه آماده اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها است
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

شهرستان مبارکه آماده اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها است

فروردین 8, 1393 0012

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه . مهدی سلیمانی روز پنجشنبه در اولین جلسه شورای اداری سال ۹۳ شهرستان مبارکه با اشاره به اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها بیان داشت: اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها بسیار مهم و حساس است بخاطر همین موضوع ما چندین جلسه درشهرستان با حضور دستگاههای ذیربط برگزار کرده ایم و خوشبختانه همدلی و آمادگی بسیار خوبی در شهرستان در خصوص اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها وجود دارد.
وی از اهالی مبارکه خواست تا در صورت نیاز نداشتن به مبلغ یارانه ماهانه از دریافت آن انصراف دهند و دولت را در اجرای طرح های زیربنایی یاری کنند.
فرماندار مبارکه با تاكید بر ضرورت اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و دستاوردها و آثار آن گفت: حذف خانوارهای پردرآمد برای دریافت یارانه به صورت خودانصرافی انجام می شود و با اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها، نسبت به نحوه انصراف افراد حائز شرایط از دریافت نقدی یارانه ها اقدام می شود.
وی گفت: همراهی و همیاری مردم در تمام امورات كشور از جمله اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و شركت در انتخابات و تعیین سرنوشت خویش، نشان می دهد كه مردم خود را از نظام و دولت جدا نمی دانند.
سلیمانی با بیان اینکه مدیران به عنوان خدمتگزاران مردم باید در این ایام بار روانی که بر جامعه حاکم می‌شود را کاهش دهند یادآور شد: مسئولان نیز باید قدر این همیاری ها را بدانند و متقابلا با خدمت بیشتر سپاسگزار مردم باشند.
وی با اشاره به ضرورت اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها گفت: یكی از دستاوردهای این قانون، سرمایه گذاری صحیح و استفاده از فناوری های جدید در صنایع و نیز فرهنگ سازی درست مصرف انرژی است كه این خود بزرگترین دستاورد اجرای قانون در عرصه تولید است.
فرماندار مبارکه با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی با تلاش بی وقفه باید مردم را برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها توجیه کنند، خاطرنشان کرد: همه مسوولین نقش مهمی در بحث اجرای موفق فاز دوم هدفمندی یارانه ها دارند که همراهی و همکاری آنها می تواند کمک بسیار خوبی در این امر نماید تا در سال اقتصاد و فرهنگ شاهد تحقق دغدغه های مقام معظم رهبری باشیم.
وی در ادامه از تلاش شهرداران برای آماده سازی شهرها جهت میزبانی از مسافران نوروزی تشکر کرد

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×