» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » استقبال شهروندان و مسافران از نمادهاي نوروزي شهرداري مباركه
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

استقبال شهروندان و مسافران از نمادهاي نوروزي شهرداري مباركه

فروردین 7, 1393 0010

بسياري از شهروندان و مسافران نوروزي با حضور در ميدان‌هاي شهر مباركه از نمادهاي نوروزي نصب شده در آن با ثبت تصاوير يادگاري استقبال كردند.

به گزارش سایت شمس مبارکه به نقل از روابط عمومي شهرداري مباركه، در ايام تعطيلات نوروزي بسياري از شهروندان و مسافران و گردشگراني كه از مباركه عبور مي‌كردند با حضور در ميدان‌هاي شهر كه در آن نمادهايي نصب شده بود، لحظاتي خوش را در كنار آنها گذراندند.
يكي از شهروندان با استقبال از اين اقدام شهرداري در زيباسازي و ايجاد نشاط در شهر گفت: نمادهاي نصب شده در ميدان‌هاي شهر ا در مقايسه با اقدامات سال گذشته شهرداري از طراوت و نشاط بيشتري برخوردار است به گونه‌اي كه در اين ايام مردم از نشاط بيشتري در سطح شهر برخوردار بودندو با اقدامات سال گذشته شهرداري قابل قياس نيست.
وي افزود: اقدامات شهرداري در بهبود روند ترافيكي در اين ايام نيز با توجه به راه‌اندازي ميدان مادر از نمود بالايي برخوردار بوده است كه از اين اقدام نيز قدرداني مي‌شود.
يكي از مسافران نوروزي اهل گرگان نيز گفت: بهترين عمل مسئولان با نشاط كردن مردم و ايجاد روحيه در ميان آنها است كه براي انجام اين مهم اقدامات ارزنده‌اي در شهر صورت گرفته است.
وي خاطرنشان كرد: در ايجاد نشاط در جامعه بايد به فرهنگ غني ايراني و اسلامي توجه شود كه در صورت توجه به اين موضوع و هماهنگي برنامه‌هاي در نظر گرفته شده در اين زمينه مي‌توان از تزريق بيشتر نشاط و شادابي در ميان مردم بيشترين بهره را برد.
وي اضافه كرد: برخي از نمادهاي نصب شده در شهر توانسته است نظر بسياري از مردم را به خود جلب كند كه مي‌طلبد در اين زمينه در سال‌هاي آينده نيز برنامه‌هايي از مسئولان در دستور كار قرار گيرد.
يك شهروند ديگر نيز گفت: شهرداري در در سال نو با نصب تنديس‌ها و نمادها در ميدان‌هاي شهر فرهنگ نوروز را در شهر احيا كرده و هديه‌اي فرهنگي و ارزشمند را به مردم و مسافران آن تقديم نموده است.
وي تصريح كرد: نصب اين نمادها سبب آبروداري شهر در مقابل مسافران شده است، چراكه در سال‌هاي گذشته به نشاط‌سازي و زيباسازي شهر توجه چنداني نشده بود كه با نصب اين نمادها علاوه بر ايجاد خاطره‌اي خوش در ميان مسافران زمينه براي بازگشت دوباره گردشگران به مباركه در سال‌هاي آينده نيز فراهم شده است.
شهروند مباركه اي نيز گفت: استفاده از رنگ‌هاي شاد و نيز تزئين نمادهاي شهري با گل سبب شده است كه مسافراني كه به صورت عبوري از شهر مي‌گذرند با توقفي هر چند كوتاه در كنار اين نمادها لحظاتي خوش را براي خويش در اين شهر به ثبت برسانند.
ناصر نفري شهردار مباركه نيز در اين زمينه گفت: با افكارسنجي صورت گرفته از بازديدكنندگان مجموعه نمادهاي شهري ،بوستان ها و آثار تاريخي شهر بيش از ۹۷ درصد از بازديد كنندگان از عملكرد شهرداري ابراز رضايت كرده اند.
وي ابراز اميدواري كرد كه با استفاده از نظرات كارشناسان و متخصصان و همراهي و همكاري دستگاه‌هاي ذيربط زمينه براي ادامه برنامه‌هاي فرهنگي و هنري در شهر فراهم شود.
عکس: روابط عمومی شهرداری مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×