» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » مراسم قدردانی از کارکنان شهرداری زیباشهر برگزار شد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

مراسم قدردانی از کارکنان شهرداری زیباشهر برگزار شد

فروردین 6, 1393 1030

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه . در آستانه ی فرا رسیدن سال جدید و به منظور قدردانی از زحمات و خدمات یکساله ی کارکنان خدوم شهرداری زیباشهر مراسم تجلیل از پرسنل شهرداری با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی در سالن اجتماعات فرهنگسرای ولایت شهرداری برگزار گردید.

مهندس سلیمی طی سخنانی ضمن تبریک سال جدید از زحمات یکساله ی کارکنان و کارگران شهرداری تقدیر و تشکر نمودند.

شهردار زیباشهر با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۲ بعنوان سال حماسه سیاسی ، حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی ، از حضور پرشکوه مردم صبور ، انقلابی ، سخت کوش و ولایتمدار زیباشهر در عرصه های سیاسی از جمله انتخابات و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر نموده و این حضور باشکوه را کم نظیر نامیدند.

مهندس سلیمی با اشاره به خدمات شهرداری و شورای اسلامی در سال ۱۳۹۲ ، بر تلاش پرسنل شهرداری در جلب رضایت شهروندان و رعایت قوانین و مقررات تاکید نمودند.

وی با تقدیر از حضور اعضای شورای اسلامی شهر ، طرح مدیریت واحد شهری را از الزامات اجرای طرح های عمرانی و توسعه شهری دانسته و بر رعایت زیرساختها و استانداردهای لازم در پروژه های شهرداری تاکید نمودند.

ایشان ، ورود شهرداری به مسأله ی بهداشت ، نوسازی و هوشمند سازی مدارس ، فاضلاب شهری و …. را در راستای توسعه ی شهری و رفاه شهروندان فهیم زیباشهر را امری اجتناب ناپذیر دانستند.

شهردار زیباشهر با تاکید بر ارزیابی پرسنل شهرداری در سال ۱۳۹۳ و تشویق ویژه ی پرسنل ، خواستار افزایش روحیه خلاقیت و ابتکار عمل در بین کارکنان شهرداری گردیدند.

در ادامه آقای نظریان ، نایب رئیس شورای اسلامی زیباشهر با تبریک سال نو از زحمات پرسنل شهرداری تقدیر و تشکر نموده و خدمت به مردم را از نعمتهای الهی برشمرده و خواستار خدمات رسانی هرچه بیشتر به شهروندان گردیدند.

در پایان شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر از پرسنل شهرداری تجلیل نمودند.

شایان ذکر است پرسنل شهرداری نیز با اهداء لوح سپاس از زحمات مهندس سلیمی شهردار زیباشهر قدردانی نمودند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×