» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » پیام تبریک مدیریت شهری مبارکه به مناسبت عید غدیر
شهرداری مبارکه

پیام تبریک مدیریت شهری مبارکه به مناسبت عید غدیر

مرداد 28, 1398 1017

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز، شهردار ،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه طی پیامی عید غدیر خم را به تمام عاشقان ولایت و امامت به‌ویژه مردم شریف و ولایتمدار شهر مبارکه تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیرالمومنین علی بن ابیطالب(ع)

روز هيجدهم ذی‌الحجه، یکی از عيدهاي بزرگ اسلام و جهان تشيع است که از سوی رسول گرامی اسلام، برترین عید امت نامیده شده است. غدیر یك تفكر و نقطه تلاقى كاروان رسالت با طلایه داران امامت است که چون چشمه اى هستی‌بخش می‌جوشد تا جان انسان‌های حقیقت‌جو را سیراب نموده، انسان را تکامل بخشیده و جامعه را به‌سوی رستگاری رهنمون شود.

روزی برای کامل شدن دین و اتمام نعمت بر بندگان خداست تا روح خود را از وابستگی‌های دنیایی رهانیده و به‌سوی خدای هستی‌بخش به پرواز درآورد و در این مسیر،  بندگان خوب خدا از فرصت کوتاه زندگی، با استعانت از مکتب ولایت و بجای آوردن طاعات و عبادات در خدمتگزاری به خلق خداوند و مردم اهتمام ورزیده و برکات آن را ره‌توشه آخرت خود کنند .

این عید بزرگ و این حادثه و مناسبت سترگ، بهانه‌ای است برای تجدید میثاق با ولایت و برماست که پیمان خویش را با مسیر و جریان ولایت تجدید کرده و امروز که پرچم ولایت‌فقیه به‌عنوان استمرار این حرکت الهی در دست باکفایت مرجع عالی‌قدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است، پیمان ببندیم که با عزمی راسخ‌تر از پیش درراه تحقق آرمان‌های والای این نظام مقدس گام نهیم.

این‌جانبان ضمن تبریک این عید بزرگ و خجسته به امام عصر(عج) و نایب برحقش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و عاشقان ولایت و امامت به‌ویژه مردم مؤمن و ولایتمدار شهر مبارکه، از خداوند متعال مسئلت داریم ما را از متمسکین راستین به ولایت مولی‌الموحدین حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام محسوب فرماید.

سید محسن هاشمی-شهردار مبارکه

هدایت اله عباسیان _رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×