» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » پایگاه امداد مسافران نوروزی در مبارکه افتتاح شد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

پایگاه امداد مسافران نوروزی در مبارکه افتتاح شد

اسفند 28, 1392 0012

به گزارش سایت شمس مبارکه به نقل از ایرنا، لطف الله ابوطالبی رییس جمعیت هلال احمر مبارکه روز چهارشنبه از آمادگی عوامل هلال احمر برای اجرای طرح امداد و نجات نوروزی در راههای شهرستان خبر داد و گفت: این طرح از 25 اسفند تا 15 فروردین سال آتی اجرا می شود.

ابوطالبی اضافه کرد: طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر مبارکه در ایام پر ترافیک و شلوغ نوروز هر سال در جهت تامین امنیت جاده ای با استفاده از نیروهای آموزش دیده این تشکل مردمی اجرا می شود.

ابوطالبی افزود: حضور در محل حادثه، درمان سرپایی و رهاسازی مصدوم، انتقال مصدوم به مراکز درمانی و تغذیه و اسکان اضطراری مسافران در صورت راهبندان جاده ها از عمده وظایف امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان مبارکه در ایام تعطیلات نوروزی است.

وی با بیان اینکه ستاد طرح راهنمایی مسافرین نوروزی در ورودی شهرستان مستقر است، اظهار کرد: امسال ستاد اسکان هدایت مسافرین نورزی هلال احمر بیشتر با رویکرد امنیت سفر فعالیت می کند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان مبارکه با بیان اینکه همه همکاران ما در طرح راهنمایی مسافران نوروزی 24 ساعته آماده راهنمایی مردم هستند افزود: در این پایگاه خیمه نماز، پایگاه سلامت و دوستدار کودک برای خدمت رسانی فراهم شده است.

وی با بیان اینکه هدف ما این است که مردم با آرامش کامل و سلامت سفر کنند، گفت: کنترل علائم حیاتی، فشار خون و تست قند خون نیز در پایگاه هلال احمر انجام می شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×