» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » بازديد سرزده شهردار مبارکه از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی
شهرداری مبارکه - مطالب ویژه

بازديد سرزده شهردار مبارکه از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی

اسفند 10, 1397 1012

صبح امروز مهندس هاشمی شهردار مبارکه به صورت سرزده از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه ؛ سیدمحسن هاشمی ضمن خدا قوت به تمامی آتش نشانان که همواره حافظ جان و مال مردم هستند ، گفت : از شما نیروهای ارزشمند در سازمان آتش نشانی مبارکه تشکر و قدردانی می کنیم که همیشه با آمادگی کامل در مواقع ضروری و حوادث حاضر شده اید و با تمام توان خود برای حفظ جان و مال مردم تلاش نموده اید .
شهردار مبارکه در ادامه افزود : خدمت به جامعه در لباس آتش نشان نشانه ای از ایثار و فداکاری است و آمادگی کامل نیروهای امدادی همواره تکیه گاه مناسب مردم محسوب می شود که خوشبختانه نیروهای آتش نشان در شهرداری مبارکه از این قاعده مستثنی نیستند .
سید محسن هاشمی آتش نشانی را یکی از سخترین مشاغل دانست و تصریح کرد : از آنجایی که آتش نشانی یکی از سخترین مشاغل دنیاست و با توجه به جایگاه والای آتش نشانان نمی توان در این دنیا اجر کارتان را جبران کرد لذا اجرمعنوی شما با خداست و فقط خداوند می تواند پاداش کار سخت شما را در آن دنیا برایتان جبران نماید .
در این بازید همچنین در رابطه به میزان آمادگی نیروهای سازمان جهت مقابله با حوادث احتمالی در ایام پایانی سال و همچنین ایام نوروز بحث و گفتگو شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×