» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در واحد مبارکه
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در واحد مبارکه

فروردین 25, 1394 0036

نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی به همت حوزه معاونت دانشجویی، دفتر مشاوره و با مشارکت بهزیستی شهرستان، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه برپا شد.
به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، دکتر عبداله هادی سرپرست واحد مبارکه در این خصوص بیان کرد: یکی از عوامل اصلی گرایش به اعتیاد، عدم آگاهی قشر جوان از مواد مخدر است و مشکل اصلی دراین میان، مواد مخدر صنعتی است .
وی افزود : بسیاری از مشکلات به دلیل عدم شناخت و نداشتن آگاهی برای افراد بوجود می آید که در این راستا ارتقاء سطح آگاهی ، دانش و اطلاعات می تواند از بروز این مشکلات در افراد جلوگیری نمایدوافراد جامعه می توانند با بالابردن سطح اطلاعات وآگاهی های خود ضمن جلوگیری از بروز مشکلات و آسیب های اجتماعی، خود را در برابر انواع آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد بیمه نمایند.
همچنین دکتر حاجی کریمی، معاون دانشجویی دانشگاه، هدف از برپایی این نمایشگاه اطلاع رسانی در زمینه اعتیاد دانست و گفت: این نمایشگاه در خصوص آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه با انواع مواد مخدر، عوامل مؤثر در پیشگیری و آسیب‌های اجتماعی، عوارض ناشی از مصرف مواد مخدر برپا گردیده است.
معاونت دانشجویی واحد مبارکه یادآور شد: در این نمایشگاه تعداد 50  پوستر با موضوع اعتیاد ، اقسام مواد مخدر ، عوارض انواع مخدر های سنتی و صنعتی  ، جایگاه معتادین در جامعه ، خانواده و فرزندان معتادین ، راه های پیشگیری از اعتیاد ، انواع پوستر‌های آسیب‌های اجتماعی، انواع مواد مخدر رایج در کشور، به نمایش درآمده است.شایان ذکر است داریوش موسوی رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان به اتفاق هیات رییسه دانشگاه از نمایشگاه آشنایی و پیشگیری و درمان مواد مخدر بازدید نمود.
IMG_0544 - Copy IMG_0550 - Copy IMG_0556 - Copy IMG_0563

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×