» عمومی » فرهنگی ادبی » یکه تازی «خشمگین ۷» ادامه دارد
فرهنگی ادبی

یکه تازی «خشمگین ۷» ادامه دارد

فروردین 24, 1394 0014

قسمت هفتم «فیلم سریع و خشمگین» در دومین هفته اکرانش در باکس آفیس آمریکای شمالی و کانادا بار دیگر در راس فروش قرار گرفت و از فروش ۲۵۰ میلیون دلار عبور کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از باکس‌آفیس موجو، اين فیلم که در آمریکای شمالی با نام «خشمگین ۷» اکران شده، به وضوح بر فروش دیگر فیلم‌ها اثر گذاشته است.

فهرست این هفته چنین است:

۱. «خشمگین ۷» با نمایش در ۴۰۲۲  سالن سینما موفق شد تا فروشی برابر با ۶۰ میلیون و۵۹۱  هزار دلار را در دومین آخر هفته اکرانش به جای بگذارد و مجوع فروشش در آمریکا را به ۲۵۲ میلیون و ۵۲۲ هزار دلار برساند.

۲. انیمیشن «خانه» در سومین هفته حضورش، ۱۹ میلیون دلار فروخت تا مجموع فروشش را به ۱۲۹ میلیون و ۵۵۴ هزار دلار برساند. با این حال این انیمیشن که محصولی از شرکت دریم وورکز است هنوز نتوانسته بودجه ۱۳۵ میلیون دلاری ساختش را تامین کند. ۳۷۰۳ سالن سینما این فیلم را به نمایش درآوردند.

۳. «بلندترین سواری» فیلم جدید فهرست است . این محصول فاکس قرن بیستم در اولین آخر هفته نمایشش در ۳۳۶۶ سالن به نمایش درآمده و فروشی ۱۳.۵ میلیون دلاری را ثبت کرده است. این درام رمانتیک به کارگردانی جرج تیلمن نوشته کریگ بولوتین با اقتباس از رمانی از نیکلاس اسپارک نوشته شده است. این فیلم با بازی اسکات ایستوود و بریت رابرتسون از ۱۰ آوریل اکران شده است.

۴. «قوی باش» از کمپانی برادران وارنر در هفته سوم به جایگاه چهارم رسید. این فیلم کمدی ساخته اتان کوهن با فروش ۸ میلیون و۶۳۵ هزار دلار، مجموع فروشش را به بیش از ۷۱ میلیون دلار رسانده است.

۵. «سیندرلا» نسخه زنده داستان مشهور فانتزی به کارگردانی کنت برانا و محصول کمپانی دیسنی، در پنجمین هفته نمایشش فیلم پنجم فهرست شد. فروش این هفته فیلم ۷ میلیون و ۲۲۵ هزار دلار بود تا در مجموع ۱۸۰میلیون و ۷۷۳ هزار دلار فروش کرده باشد. این فیلم با بودجه تولید ۹۵ میلیون دلاری و با بازی  لیلی جیمز، ریچارد مدن، کیت بلانشت و هلنا بونهام کارتر ساخته شده است.

۵. مجموعه «واگرا: شورشی» در چهارمین هفته نمایشش فیلم ششم فهرست شد. این فیلم که محصول سامین انترتینمنت است، این آخر هفته ۶ میلیون و ۸۵۹ هزار دلار فروخت و در مجموع فروشش را به بیش از ۱۱۴ میلیون دلار رساند.

۷. «زنی در لباس طلایی» در ژانر درام در دومین هفته نمایشش موفق به فروشی ۵ میلیون و ۸۵۲ هزار دلاری شد. این فیلم که این بار سالن‌های اکرانش بیشتر شده و از ۲۵۸ سالن به ۱۲۴۶ سالن رسیده، در دو هفته نمایشش در مجموع ۹ میلیون و ۳۰۲ هزار دلار فروش کرده و محصولی از کمپانی واینشتاین با بازی هلن میرن، رایان روینولدز و دانیل برول است.

۸. «دنبال می شود» این آخر هفته و در پنجمین هفته نمایشش یک میلیون و ۹۷۰ هزار دلار فروخت و در مجموع فروشش را به بیش از ۱۱ میلیون دلار رساند.

۹. «دنی کالینز» در چهارمین هفته اکرانش و در حالی که هفته پیش فیلم ۱۸ از نظر فروش بود، این بار نهم شد. این فیلم که در ۷۳۹ سالن اکران شده، این آخر هفته ۱.۵۶ میلیون دلار فروخت تا در مجموع فروشش را به ۲.۴۶ میلیون دلار برساند. این فیلم به کارگردانی دن فوگلمن با درجه R در ژانر کمدی درام، با بازی آل پاچینو در نقش یک چهره پاپ ثروتمند ولی منزوی که چهار دهه از عمرش را تلف کرده، ساخته شده است.

۱۰. «مرد پادشاه: سرویس مخفی» ساخته متیو وان با بازی کالن فرث در نهمین هفته نمایشش با فروش ۱.۳۲ميليون دلاري، فروش کل خود را به بیش از ۱۲۴.۵ ميليون دلار رساند.

«وقتی جوان بودیم»، «باور می کنی؟»، «پسر ساتیامورتی»، «دومین هتل برتر گل همیشه بهار عجیب»، «تک تیرانداز آمریکایی»، «تو رییس منی»، «مک فارلند، آمریکا»، «ای ایکس ماشین»، «باب اسفنجی»  و «قصه‌های وحشی» دیگر فیلم های رده‌های پایین‌تر فهرست پرفروش‌های آمریکای شمالی و کانادا هستند.

1638489

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×