» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فولاد مبارکه اصفهان برای چهارمین بار عنوان شرکت دانشی برتر کشور را به خود اختصاص داد.
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فولاد مبارکه اصفهان برای چهارمین بار عنوان شرکت دانشی برتر کشور را به خود اختصاص داد.

اسفند 18, 1393 0019

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان اعلام کرد: این شرکت در چهارمین دوره جایزه سازمان های دانشی برتر کشور (MAKE) موفق به دریافت عنوان سازمان دانشی برتر شد و به جایزه سازمان های برتر دانشی آسیا راه یافت.
همایش سازمان های دانشی برتر کشور (MAKE) روز یکشنبه 17 اسفند با محور مدیریت دانش در محل سالن همایش های صدا و سیما برگزار و تندیس و لوح تقدیر سازمان برتر دانشی کشور به بهرام سبحانی مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اهدا شد.
سبحانی در این آیین، کسب این موفقیت را حاصل زحمات کارکنان شرکت فولاد مبارکه دانست و گفت: کسب جایزه ها و تندیس های تعالی سازمانی و شرکت سرآمد کشور، رتبه برتر بهره وری و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و سایر افتخاراتی که در هفته های اخیر فولاد مبارکه از آن خود کرده در ساختارها و نظام هایی که به صورت هدفمند از ابتدا در فولاد مبارکه نهادینه شده و نیروهایی که در این بستر تربیت شدند، ریشه دارد.
وی این جوایز را نتیجه حرکت سازمانها در مسیر تعالی عنوان کرد و گفت: اقدامات شرکت هرگز با هدف دریافت این گونه جوایز نبوده و این افتخارات نتایج تلاش هایی است که شرکت به طور طبیعی در جهت رسیدن به تعالی و بهره وری بیشتر انجام می دهد.
مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان خاطر نشان کرد: شرکت هایی که از ابتدای تأسیس به ساختار ها و نظام های تعالی اهمیت بدهند، نتایج مطلوبی کسب خواهند کرد و مطرح بودن شرکت فولاد مبارکه به عنوان یک شرکت پیشرو در همه عرصه ها حاصل تلاش های 30 سال گذشته است.
سبحانی افزود: فولاد مبارکه دانش خود را در خدمت بهره برداری و ساخت واحدهای فولادی در مناطق مختلف قرار داده که از آن جمله می توان به فولاد هرمزگان، فولاد چهارمحال و بختیاری، فولاد امیرکبیر کاشان و ورق خودرو چهارمحال اشاره کرد.
جایزه شرکت دانشی برتر 17 دوره در جهان برگزار شده و در ایران نیز چهار دوره به همت دانشگاه صنعتی شریف برگزار شده است.
فولاد مبارکه اصفهان در سه دوره قبل برگزاری این جایزه موفق شده بود عنوان سازمان دانشی برتر را به خود اختصاص دهد.

dfs

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×