» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه: مدارس شهرستان‌ها متناسب با امکانات یک نوبته شوند
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه: مدارس شهرستان‌ها متناسب با امکانات یک نوبته شوند

دی 14, 1393 1016

امام جمعه مبارکه گفت: در هر شهرستان متناسب با امکانات و مقتضای فرهنگی می‌توان مدارس را یک نوبته کرد.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایمنا، حجت الاسلام محمدی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان مبارکه که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان و مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان برگزار شد، افزود: ممکن است یک نوبته کردن مدارس از نظر کلی خوب باشد اما اگر زیرساخت ها در یک شهرستان مهیا نباشد مشکلات زیادی را بهمراه خواهد داشت.
وی با اشاره به تنگناها و مشکلات موجود در اجرای طرح یک نوبته کردن مدارس در شهرستان مبارکه گفت: خیلی از زیرساخت‌ها برای اجرای طرح یک نوبته کردن مدارس در شهرستان مبارکه فراهم نشده است.
امام جمعه مبارکه با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش در جامعه گفت: در راستای کمک و حمایت از آموزش و پرورش، مشارکت مردم ضرورتی انکارناپذیر است.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش از مجموعه‌های تأثیرگذار در جامعه است، گفت: باید با فرهنگ‌سازی زمینه مشارکت مردم در امر آموزش و پرورش را فراهم کنیم.
امام جمعه مبارکه تأکید کرد: آموزش و پرورش باید به هر دو مقوله خود در حد عالی توجه کند و فقط تلاش خود را برای آموزش صرف نکند بلکه پرورش دانش آموزان را هم در نظر گیرد.
وی با دعوت از خیران و افراد نیکوکار در راستای کمک و حمایت از آموزش و پرورش تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش سنگینی از آموزش و پرورش بر دوش خانواده‌هاست نیازمند اقدامات بیشتر فرهنگی هستیم.
حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه مدیران و معاونین مدارس نوک پیکان فعالیت های فرهنگی در مدارس قرار دارند، گفت: انتخاب مدیران و معاونین مدارس باید بر اساس برتری داشتن فعالیت‌های فرهنگی بر فعالیت‌های آموزشی باشد.
وی با بیان اینکه عدم پرداخت حق الزحمه ائمه جماعات مدارس از مواردی است که در کل کشور وجود دارد و باید ردیف بودجه مشخصی برای آن در نظر گرفته شود، گفت: امروز آموزش و پرورش شهرستان مبارکه از جهات مختلف نسبت به سایر ادارات آموزش و پرورش استان برتری دارد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×