» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » اسامی رتبه ها و نفرات برتر مسابقه نقاشی کرونا را شکست می دهیم
شهرداری مبارکه

اسامی رتبه ها و نفرات برتر مسابقه نقاشی کرونا را شکست می دهیم

اردیبهشت 18, 1399 1023

اسامی برگزیدگان مسابقه نقاشی ” کرونا را شکست می دهیم” که به همت شهرداری مبارکه و با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان در آستانه سال 99 و به‌صورت مجازی برگزار شد مشخص گردید.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز؛ در این مسابقه نقاشی که ویژه تمامی مقاطع تحصیلی  برگزار  شد ، هنرمندان نقاش ، ایثار و فداکاری پزشکان و پرستاران و کادر درمانی در مقابله با ویروس کرونا و تدابیر خانواده‌ها در مقابله با ویروس کرونا را به تصویر کشیدند.

در مدت برگزاری مسابقه حدود 200 اثر از نقاط مختلف کشور ارسال که پس از بررسی توسط داوران ، به 18 اثر برتر ، لوح و هدایایی به‌رسم یادبود اهداء می‌شود.

در این مسابقه نقاشی نسترن اکبری، نیایش ایرانپور،مبینا مالکی و فاطمه زهرا علی بیگی به‌عنوان رتبه‌های اول تا چهارم انتخاب شدند.

از بین کلیه آثار ارسال‌شده، آثار خانم‌ها  فاطمه سلیمانی،نسیم هاشمی ، انیسه ملکی، فاطمه ایرانپور، فاطمه محمدی ،نرگس سعیدی ، نرگس صالحی، نگین نصوحی،مهشید زمان زاده ، دنیا حیدری و پریسا سلطانیان  و آثار آقایان امیرعلی بهرامی-امیر حسین ضیایی – امیر محمد مهدوی به عنوان آثار برتر معرفی  شدند. لازم به ذکر است با رتبه های برتر جهت دریافت هدایا  تماس تلفنی گرفته خواهد شد .

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×