» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » نمایشگاه آسیب های ماهواره در مبارکه برگزار شد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

نمایشگاه آسیب های ماهواره در مبارکه برگزار شد

آبان 10, 1393 1215

نمایشگاه آسیب های ماهواره “دجال واره” به همت حوزه بسیج شهید فهمیده سپاه ناحیه مبارکه  و با همکاری واحد مقاومت بسیج پیشگام  دبیرستان غیر انتفاعی سما در مبارکه برگزار گردید.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل پیراسته ،نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مبارکه هدف از برپايي اين نمايشگاه را يك تلنگر به خانواده ها و نسل امروز عنوان كرد و افزود :متاسفانه نسل جوان و نوجوان جامعه ما دچار يك نوع خود باختگي فرهنگي شده اند و متاسفانه امروزه  با استفاده نادرست از رسانه ها از ارزشهاي اسلامي و ديني فاصله گرفته اند  .

حجت الاسلام پیراسته گفت :وظيفه والدین و مسئولین است که نسل امروز را با نسل دوران دفاع مقدس آشناكنند تا بتوانند مسير درست زندگي و درس مردانگي را از شهدا ياد بگيرند.
حجت الاسلام پیراسته تصريح كرد: ما مديون خون شهدا و رشادت هاي آنان هستيم و نبايد بگذاريم كه دشمن با استفاده از جنگ نرم و ماهواره هويت ديني و اسلامي و ارزشهاي دوران دفاع مقدس ما را كم رنگ كند.

این نمایشگاه از تاریخ 24مهرماه  تا چهارم آبان ماه در دبیرستان سما مبارکه مورد بازدید دانش آموزان ، والدین دانش آموزان همچنین مسئولین این شهرستان قرار گرفت.

گفتنی است در این نمایشگاه بازدید کنندگان از سیر نمایشگاهی آشنایی با برخی از توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف علم و تکنولوژی بازدید نمودند.

20141009_095927_resized_1 DSC04522_resized_2 DSC04523_resized_1 DSC04536_resized_1 DSC04548_resized_1 DSC04582_resized_1

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 2

  1. 1

    سلام چرا اسم قسمتی که این کار رو انجام داده حذف کردین

    • میلاد

      سلام
      خبر ارسالی هست!
      همون متنی که برای ما ارسال شده روی سایت قرار گرفته است
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×