» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » محمدرضا مختاری: جهت پاکسازی کامل حاشیه زاینده رود در شهرستان مبارکه نیاز به استقبال بیشتر همشریان داریم
شهرستان مبارکه - مصاحبه - مطالب ویژه

محمدرضا مختاری: جهت پاکسازی کامل حاشیه زاینده رود در شهرستان مبارکه نیاز به استقبال بیشتر همشریان داریم

آذر 20, 1395 0036

مسئول کارگروه محیط زیست هیئت کوهنوردی شهرستان مبارکه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شمس ضمن معرفی اولین برنامه پاکسازی محیط زیست بیان کرد:در روز جمعه 19 آذر ماه 95 اعضای هیئت کوهنوردی به همراه تعدادی از ورزشکاران رشته های ورزشی دیگر و جوانان شهرستان مبارکه زیر نظر کارگروه محیط زیست این هیئت اقدام به پاکسازی و جمع آوری زباله از محل پارک سرارود و حاشیه زاینده رود و مادی های اطراف آن کردند.

محمدرضا مختاری در معرفی کارگروه محیط زیست هیئت کوهنوردی گفت: این کارگروه توسط تعدادی از جوانان کوهنورد شهرستان مبارکه که دغدغه محیط زیستی دارند، زیر نظر هیئت کوهنوردی تشکیل شده و در راستای آموزش، فرهنگ سازی، حمایت، پاکسازی و گزارش تخلفات زیست محیطی فعالیت می نمایند.

وی با اشاره به اطلاع رسانی از طریق شبکه های اجتماعی افزود: با این که استقبال قابل قبولی از این برنامه صورت گرفت ولی با توجه به ثبت نام بالای مردمی و وعده حضور برخی از مسئولان انتظار حضور بیشتری داشتیم.

وی گفت: این اولین برنامه این کارگروه بود و پیش بینی پاکسازی حاشیه زاینده رود از پارک سرارود تا کوهستان قلعه بزی شده بود اما به دلیل حجم زیاد زباله طی چهار ساعت فعالیت فقط توانستیم یکی از بیشه های پارک سرارود و مادی کنار آنرا پاکسازی نماینم که برای تحقق هدف اولیه نیازمند حضور بیشتر مردم، ورزشکاران و دوستداران محیط زیست هستیم.

مسئول کارگروه محیط زیست هیئت کوهنوردی شهرستان مبارکه در پایان گفت: از مسئولین محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان مبارکه، اتوبوسرانی مبارکه، اداره محیط زیست و مسئول ویلاهای شهرداری، خدمات شهری شهرداری مبارکه، پایگاه خبری شمس و کانال شهرستان مبارکه جهت کمک و همکاری در اجرای این برنامه تشکر می نمایم.

دوستاران و علاقه مندان به شرکت در برنامه های پاکسازی می توانند از طریق کانال MohitZistMobarakeh@ در شبکه اجتماعی تلگرام از فعالیت های ما اطلاع یابید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×