» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه: امیدواریم مردم با حضور خود برگ زرین دیگری را به افتخارات این نظام بیافزایند
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرماندار مبارکه: امیدواریم مردم با حضور خود برگ زرین دیگری را به افتخارات این نظام بیافزایند

اردیبهشت 26, 1396 0018

ذاکری فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان در جلسه آموزشی توجیهی نمایندگان فرماندار،اعضای شعب ،بازرسین و سربازرسین شعب اخذ رای با تاکید بر حضور حداکثری مردم در دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز افزود: حضور مردم در پای صندوق رای بارزترین مظهر مشارکت در تعیین سرنوشت کشور است و این امر پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی است.

فرماندار وظیفه اصلی مجریان انتخابات را برگزاری انتخاباتی سالم و قانون مند عنوان نمود و تصریح کرد:انتخابات از اسفندماه سال۹۵ با تعیین هیات اجرایی از بین معتمدین شهرستان آغاز گردید و بحمداله تا کنون با تلاش عوامل اجرایی و  بر اساس برنامه زمان بندی و بدون کوچکترین مشکلی برگزار گردیده است.

ذاکری با تأکید بر حفظ  بی طرفی مجریان انتخابات ، افزود: دقت و سلامت انتخابات وظیفه عوامل اجرایی انتخابات است و باید همه سعی و تلاش نموده تا با حضور حداکثری مردم امانتدار خوبی برای آراء مردم باشیم.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات مدیریت، دقت و حوصله می خواهد گفت: مدیریت در شعب اخذ رأی بر عهده نماینده فرماندار است و هر مشکلی پیش بیاید نمایندگان فرماندار موظف هستند باید با تدبیر عمل کرد .

رئیس ستاد انتخابات شهرستان مبارکه با تأکید بر رعایت اصل بی‌طرفی در برگزاری انتخابات پیش رو ، افزود: علایق و سلایق شخصی نباید، در فرآیند برگزاری انتخابات تأثیری داشته باشد و اگر قصوری در شعب ایجاد شود نماینده فرماندار باید پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه ملاک مجریان انتخابات در برگزاری انتخابات قانون می باشد، خطاب به نمایندگان فرماندار گفت : مسئولیت صحت و سقم و تائید صندوق اخذ رای بر عهده نمایندگان فرماندار می باشد و نمایندگان فرماندار به عنوان شخص فرماندار در شعب بوده و باید تلاش نمایند روند برگزاری انتخابات به نحوه احسن صورت پذیرد .

 فرماندار مبارکه در ادامه سخنان خود گفت:امیدواریم مردم با حضور خود  برگ زرین دیگری  را به افتخارات این نظام بیافزایند .

لازم به ذکر است در این جلسه قوانین انتخاباتی و نحوه رای گیری الکترونیکی توسط سید رضائیان مشاور فرماندار در انتخابات  و ایوب زاده مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات به افراد آموزش داده شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×