» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » کمیسیون های امنیتی وانتخابات شهرستان مبارکه، تبلیغات داوطلبان را طبق قانون رصد می کند
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

کمیسیون های امنیتی وانتخابات شهرستان مبارکه، تبلیغات داوطلبان را طبق قانون رصد می کند

اردیبهشت 13, 1396 0011

جلسه آموزشی داوطلبن شوراهای شهر و روستا با حضور فرماندار ، معاون فرماندار ورئیس هیات بازرسی ،رئیس دادگستری ، دادستان ، رئیس اداره اطلاعات و داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در محل فرمانداری مبارکه برگزار گردید.
علی اصغر ذاکری فرماندار مبارکه در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ،از زحمات شورای تامین ،هیات اجرایی وکمسیون امنیتی وقضایی شهرستان تشکر کرد وبه فعالیت ستاد انتخابات شهرستان اشاره کرد و گفت : از 29 اسفند ماه 95 تا 7 فروردین ماه 96 توسط کارکنان فرمانداری با حفظ حرمت و مهمان نوازی و بدون هیچ وقفه و گزارشی نام نویسی انجام گردید .
وی گفت : انتخابات شوراها در 29 اردیبهشت همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور و شهرستان مبارکه برگزار و سه هیئت اجرایی ،نظارت و بازرسی در تمام مراحل انتخابات طبق قانون بر روند انجام آن نظارت دارند
رئیس ستاد انتخابات شهرستان به کمسیون های انتخاباتی نیز اشاره کرد و افزود : کمسیون امنیتی و کمسیون بررسی تخلفات انتخاباتی از ابتدای شروع فرایند انتخابات تا پایان انتخابات تمامی داوطلبان را رصد و در صورت تخلف برابر قانون با آنها برخورد خواهد نمود.
رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان گفت: در تمامی روند بررسی صلاحیت ها صرفا به استعلام های مراجع چهارگانه توجه گردیده است که این خود باعث شد شهرستان مبارکه کمترین رد صلاحیت در استان را به خود اختصاص دهد و انتظار می رود آن دسته از افرادی هم که در هیئت اجرایی صلاحیتشان احراز نشده در هیئت نظارت استان تایید و به جمع داوطلبان افزوده شوند.

علی اصغر ذاکری با انتقاد از تبلیغات زود هنگام کاندیدها گفت : تمامی جلسات خانگی ، سخنرانی ها و شبکه های مجازی داوطلبان رصد و درصورت تخلف با متخلفان برابر قانون برخورد می گردد.
وی افزود : داوطلبان باید در سخنرانی های خود قانون را مد نظر گرفته و با وظایف شوراها آشنایی داشته باشند چرا که بعضا تعدادی از داوطلبان در سخنرانی های خود قولهایی به مردم میدهند که از وظایف شوراها خارج است.
ذاکری بر شروع تبلیغات در زمان قانونی  تاکید کرد واز داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر های شهرستان خواست  در چهارچوب نظام، رقابت انتخاباتی داشته  وبه قانون اساسی و خط امام پایبند و با کرامت رفتارنمایند.
فرماندار شهرستان ادامه داد: داوطلبان در میدان سیاست صادقانه عمل کنند واز انتخابات برای ناامیدی دشمن بهره گیرند وسعی کنند بر سر خدمت ،رقابت وانصاف را رعایت کنند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستات تاکید کرد:داوطلبان باید  آنچه می‌توانند انجام دهند به مردم بگویند وکارخود را با حماسه و شور بدون چالش و منافرت پیش ببرند ودیگران را تخریب نکنندوهمچنین ازوعده‌های غیر عملی پرهیز  وسعی نکنند با نفی دیگران خود رااثبات نمایند.
در ادامه نیز معاون فرماندار ورئیس هیات بازرسی بر انتخابات، رئیس دادگستری شهرستان،دادستان عمومی وانقلاب ورئیس اداره اطلاعات مطالب لازم در خصوص تبلیغات قانونی رابه داوطلبان ارئه نمودند.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×