» اخبار ایران و جهان » احتمال برگزاری جلسه علنی مجلس در روز جمعه
اخبار ایران و جهان

احتمال برگزاری جلسه علنی مجلس در روز جمعه

دی 23, 1395 009

طولانی شدن بررسی جزئیات لایحه برنامه ششم در صحن علنی مجلس موجب شد تا رئیس مجلس احتمال برگزاری جلسه علنی مجلس در روز جمعه را مطرح کند.

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (پنجشنبه 23 دی) قوه مقننه و در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه ششم، در واکنش به درخواست نمایندگان برای مطرح کردن پیشنهادت الحاقی گفت: اگر بررسی برنامه ششم امروز به اتمام نرسد، فردا (جمعه ) هم جلسه علنی خواهیم داشت و نمایندگان باید به مجلس بیایند.

وی با مزاح مصرعی از یک بیت شعر را قرائت کرد و گفت: “جمعه به مکتب آورد/ طفل گریز پای را…”

موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در حالی که درخواست ارائه پیشنهادی را در جزئیات لایحه برنامه ششم داشت، گفت: چه دلیلی دارد که بخواهیم مجلس را دو هفته تعطیل کنیم. فکر کردید ما به حوزه انتخابیه می‌رویم، زیر باد کولر هستیم یا اینکه ما را باد می‌زنند؟ ما آن‌جا تا 12 شب دنبال بدبختی مردم هستیم و از این‌جا بیشتر کار می‌کنیم.

رئیس مجلس در این‌باره گفت: چند هفته است که مجلس پشت سر هم جلسه دارد، شما هستید که می‌خواهید به مناطق خود سرکشی کنید. اگر این فرصت دو هفته‌ای را نمی‌خواهید از روز شنبه تا پنجشنبه آینده با کمال میل در خدمت‌تان هستیم.

وی افزود: ما از نظر آئین‌نامه داخلی نمی‌توانیم جلسه مجلس را تا پیش از پایان بررسی برنامه ششم متوقف کنیم. ما می‌خواستیم بررسی برنامه امروز به اتمام برسد، تا دو هفته فرصت سرکشی به حوزه‌های انتخابیه را داشته باشید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Anemon Dibafar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×