» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » بیانیه هیات رزمندگان اسلام شهرستان مبارکه
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

بیانیه هیات رزمندگان اسلام شهرستان مبارکه

تیر 16, 1394 1012

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس هیات رزمندگان اسلام شهرستان مبارکه بیانیه ای صادر نموده است که متن بیانیه به شرح زیر می باشد:

 بسم الله الرحمن الرحیم

با گذشت ۳۶ سال از ابتکار راهبردی ، حکیمانه و دوراندیشانه حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس ؛ اینک آرمان رهایی قدس شریف و آزادساختن سرزمین فلسطین از اشغال صهیونیست ها با حمایت از ملت مظلوم فلسطین به ویژه جریان مقاومت فلسطینی بر مبنای گفتمان انقلاب اسلامی، به یک مطالبه بین المللی تبدیل شده است.

حضرت امام خمینی (ره) با الهام از آموزه های اسلامی و شعار برگرفته از قرآن و مکتب اهل بیت علیهم السلام مبنی بر « کُونوا للِظّالِمِ خَصماً وَ لِلمَظلومِ عَونا» ، پرچم دائمی حمایت از فلسطین را با اعلام روز جهانی قدس برافراشت و این پرچم، تارهایی قدس شریف و نابودی اسرائیل غاصب همواره در اهتزاز خواهد بود.

طی ۳۶ سال گذشته ، جبهه استکبار تلاش فراوان کرد تا روز قدس را کم رنگ ساخته و از بین المللی شدن آن جلوگیری نماید، لکن تمامی نقشه ها، دسیسه ها و فتنه انگیزی آنان در این مسیر با شکست و ناکامی مواجه شد.

در پرتو راهبرد روز جهانی قدس با هدف بیدارسازی مسلمانان و هم افزاکردن ظرفیت های جهان اسلام علیه صهیونیزم و حامیان بین المللی اش، اینک جبهه مستضعفین علیه جبهه مستکبرین با دو پدیده مبارک مقاومت و بیداری اسلامی، روندی رو به توسعه قدرت را با شتاب طی می کند. روندی که از پیامدهای قطعی آن، آزادی قدس شریف از چنگال صهیونیست های کودک کش خواهد بود.

هم اکنون که در آستانه روز قدس دیگری قرار داریم، با توجه به شرایط حساس ، پیچیده و سرنوشت ساز در منطقه و جهان اسلام، این یک وظیفه ی اسلامی و انقلابی همگانی است تا با حضوری گسترده در مراسم راهپیمایی روز قدس و خلق حماسه هایی با شکوه تر از سال های قبل، میراث گران سنگ امام (ره) را پاس داریم.

رزمندگان دوران دفاع مقدس به عنوان پیشتازان عرصه جهاد و شهادت در قالب هیات های رزمندگان اسلام در سراسر کشور ، ضمن حضوری پر شور و نشاط در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس و دعوت از اقشار مختلف جامعه برای حضور در این مراسم سیاسی – عبادی ، با الهام از مکتب خمینی کبیر و خلف صالحش امام خامنه ای عزیز مد ظله العالی توجه همه علاقمندان به ا نقلاب اسلامی را به موارد زیر جلب می نماید:

۱- آزادی قدس شریف آرمان خدشه ناپذیر انقلاب اسلامی و امت مسلمان است و بر این اساس، روز قدس روز الهام بخش و امیدآفرین برای تمامی مبارزین این راه و به ویژه جریان مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی به شمار می آید و به هیچ وجه تحت تاثیر دیگر مسایل نباید کم رنگ گردد.

۲- همگرایی نظام سلطه با محوریت آمریکا، صهیونیزم بین الملل با محوریت رژیم غاصب اسراییل و ارتجاع عربی با محوریت آل سعود برای فتنه انگیزی در جهان اسلام از طریق راه انداختن جنگ های مذهبی و قومی با راه انداختن گروه های تکفیری و تجهیز آنان با هدف تامین امنیت رژیم صهیونیستی و به حاشیه راندن قضیه فلسطین به عنوان موضوع اصلی جهان اسلام، محکوم به شکست خواهد بود.

فلسطین همچنان موضوع اصلی جهان اسلام است و تمامی آزادی خواهان و مسلمانان آگاه به ویژه در جهان اسلام، به مبارزه با رژیم صهیونیستی و حامیانش تا رهایی قدس شریف ادامه خواهد داد.

۳- پدیده استکبار ساخته داعش با پشتیبانی ارتجاع عرب در سال های اخیر در برخی از مناطق جهان اسلام، همان اهدافی را دنبال می کنند که حدود ۶۷ سال قبل، رژیم اشغالگر قدس برای تحققش در جهان اسلام از سوی استعمارگران غربی پدید آمد. عموم مسلمانان در سراسر جهان و به ویژه علمای مسلمانان از مذاهب گوناگون ، باید نسبت به این پدیده شوم و خطرناک به عنوان یک غده سرطانی حساس باشند و برای ریشه کنی آن چاره اندیشی کنند.

۴- رژیم آل سعود با تجاوز وحشیانه به یک کشور اسلامی با دستورآمریکا و خواست رژیم صهیونیستی، ماهیت آمریکایی-صهیونیستی خود را بیش از پیش آشکار ساخت . امروز آل سعود در یمن مظلوم، همان جنایت هایی را مرتکب می شود که صهیونیست های کودک کش در غزه مظلوم مرتکب شدند.

وظیفه همه مسلمانان، نهادها و مجامع بین المللی است که از ملت مظلوم یمن حمایت کرده، و علاوه بر فشار به متجاوزین برای متوقف کردن جنگ، تعقیب و محاکمه سردمداران آل سعود به عنوان جنایتکاران جنگی را بر اساس حقوق بین الملل دنبال نمایند.

۵- وظیفه همه علاقمندان به حضرت امام خمینی (ره)است که هشدار رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای را نسبت به خطر تحریف شخصیت امام جدی گرفته و با تمام توان با « جریان تحریف » مقابله کنند.

۶- مذاکرات هسته ای و فرجام آن، به نوعی با آینده انقلاب اسلامی و آرمان های حضرت امام خمینی (ره)گره خورده است. دشمنان انقلاب و ملت ایران، دچار این توهم شده که می توانند با سیاست و راهبرد فشار – مذاکره ، اراده خود را بر جمهوری اسلامی تحمیل نمایند.

در چنین شرایطی انتظار مردم مسلمان و انقلابی ایران از مسولان و خصوصا تیم مذاکره کننده، عمل هوشمندانه ، حکیمانه و انقلابی در راستای تامین حقوق ملت ایران است. تجلی شعار سال مبنی بر « دولت و ملت، همدلی و همزبانی » در موضوع هسته ای ، در این گزاره خلاصه می شود؛ « توافق خوب آری ، توافق بد هرگز »

توافق خوب ، آن توافقی است که خطوط قرمز ترسیمی از سوی مقام معظم رهبری به صورت کامل در آن رعایت شود

والسلام علیکم و رحمه ا… و برکاته

رمضان المبارک 1436 هجری

هیات رزمندگان اسلام
شهرستان مبارکه

989101221959-1424194471

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×