» اخبار ایران و جهان » عضويت رايگان در كتابخانه هاي عمومي كشور به مناسبت آغاز بيست و هفتمين دوره نمايشگاه بين المللي كتاب تهران
اخبار ایران و جهان - مطالب ویژه

عضويت رايگان در كتابخانه هاي عمومي كشور به مناسبت آغاز بيست و هفتمين دوره نمايشگاه بين المللي كتاب تهران

اردیبهشت 15, 1393 0012

به گزارش سایت شمس مبارکه طرح عضويت رايگان در كتابخانه هاي عمومي كشور از طريق سايت نهاد كتابخانه هاي عمومي از تاریخ1393/02/10تا1393/02/20درحال اجراست.

به گزارش سایت شمس مبارکه به نقل از روابط عمومي نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور، همزمان با بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «بهشت دانایی در ضیافت کلمات» کارمندان و متقاضیان عضویت رایگان در کتابخانه های سراسر کشور می توانند جهت ثبت نام با مراجعه به پرتال نهاد «http://62.193.12.189/Account/RegisterRequest» اقدام به ثبت نام نموده و پس از آن ، در خرداد ماه سال جاری به کتابخانه ها مراجعه و کارت عضویت خود را دریافت نمایند.

انتخاب نزديكترين كتابخانه عمومي در محل سكونت، تكميل فرم ويژه و ثبت آن در سايت مورد نظر و همچنين مراجعه به كتابخانه انتخاب شده و ارائه كارت ملي جهت فعالسازي حساب كاربري و دريافت كارت، مراحل بعدي عضويت رايگان در طرح مذكور است.

گفتني است اين طرح همزمان با افتتاح بيست و هفتمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران آغاز شده و تا زمان اختتاميه نمايشگاه در بيستم ارديبهشت 1393 ادامه دارد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×