» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » اهتمام شهرداري مباركه، ارتقاء سلامت همگاني شهروندان است
اخبار شهرستان مبارکه

اهتمام شهرداري مباركه، ارتقاء سلامت همگاني شهروندان است

اردیبهشت 6, 1393 0011

شهردار مباركه در جمع مديران و مسئولان شهرداري :هر شهروند با اهميت دادن به موضوع سلامت خود و خانواده ، مي‌توان به شعار «خودمراقبتي» نزديك شده و اين شروع،بي ترديد پيامدهاي خوبي براي شهروندان و سلامت جامعه خواهد داشت.

به گزارش سایت شمس مبارکه، شهردار مباركه در جلسه مديران ،معاونين و مسئولين دوائر مختلف شهرداري تاكيد نمودكه: شهرداري مباركه ارتقاء سلامت همگاني شهروندان شهر را اولويت كاري خود مي‌داند.
ناصر نفري ضمن گراميداشت هفته سلامت ،جايگاه ارتقاء فرهنگ شهروندي پيرامون سلامت،را از ضروريات مديريت شهري دانست.
وي گفت: «خود مراقبتي» كه به عنوان شعار هفته سلامت در سال ۹۳ انتخاب شده است ، رويكردهاي حوزه سلامت و رفاه عمومي شهروندان را از ديدگاه مديريت شهري پيش از پيش مورد توجه و مداقه قرار داده است..
مهندس ناصر نفري افزود: هر شهروند با اهميت دادن به بحث سلامت خود و خانواده مي‌تواند به شعار «خودمراقبتي» در مقوله شهروندي نزديك شده و اين شروع، پيامدهاي خوبي براي شهروندان و سلامت جامعه خواهد داشت.
شهردار مباركه افزود : سلامتي با دامنه معنايي وسيع، امروزه طيف گسترده‌اي از عوامل مرتبط با كيفيت و سلامت محيط‌‌هاي زندگي و كار ساكنان شهر را در بر مي‌گيرد، به همين خاطر به عنوان يكي از هدف‌هاي اصلي سياست‌هاي مديريت و برنامه‌ريزي شهري محسوب مي‌شود.
شهردار مباركه در پايان خاطرنشان كردكه «يك عمر سلامت با خود مراقبتي»، نه ‌تنها به عنوان شعار سال، بلكه به عنوان ضرورتي است كه بايد در تمام عناصر شهر و شهروندي وجامعه دنبال شود و علاوه بر آن، نياز به نهادينه شدن در ميان شهروندان دارد، براين اساس اهتمام شهرداري مباركه ارتقاء سلامت همگاني و ايجاد تعلق خاطر در بين شهروندان گرانقدر شهر مباركه بوده و خواهد بود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×