» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » سومین جلسه ستاد استقبال از بهار شهرداری مبارکه برگزار شد
شهرداری مبارکه - مطالب ویژه

سومین جلسه ستاد استقبال از بهار شهرداری مبارکه برگزار شد

دی 20, 1397 1011

با نزدیک شدن به فصل بهار مدیریت شهری مبارکه اقدام به تشکیل ستاد زیباسازی و استقبال از بهار نمود . این ستاد متشکل از شهردار ، معاونت توسعه منابع و مدیریت ، معاونت خدمات شهری ، مدیرعامل سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری و مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی شهرداری است .
سومین جلسه این ستاد پس از انتخاب اعضای کمیته‌های زیرمجموعه با دستور کار تصمیم‌گیری نهایی در خصوص انتخاب المان‌های نوروزی و فضاسازی شهری باهدف ایجاد نشاط شهروندی با حضور اعضای این ستاد برگزار شد .
مهندس هاشمی شهردار و رئیس ستاد استقبال از بهار در این جلسه اظهار داشت: هم‌زمان با آغاز فصل بهار، شهرداری علاوه بر ارائه خدمات عمومی در سطح شهر اقدامات و پیش‌بینی‌های ویژه‌ای را برای تسهیل امور شهروندان انجام می‌دهد که این فعالیت‌ها در شهرداری در قالب ستاد استقبال از بهار از اواسط آذرماه آغازشده و در حوزه‌های مختلف فرهنگی ،خدمات شهری، فضای سبز و حوزه‌های عمرانی برنامه‌های مختلفی در دستور کار قرارگرفته است.
شهردار مبارکه افزود: تشکیل ستاد استقبال از بهار بسیار مهم است چراکه طبق سنوات گذشته این ستاد باید در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و ایجاد چهره‌ای زیبا و دل‌نشین در سطح شهر اقدامات لازم را انجام دهد. باید امسال برنامه‌هایی که برای شهروندان و مسافران نوروزی تهیه می‌شود جدید و متفاوت باشد و بتواند علاوه بر ایجاد شور و نشاط شهروندی، در توسعه گردشگری و جذب درآمدهای پایدار این شهر نیز مؤثر باشد. چهره شهر مبارکه در نوروز 98 باید برای شهروندان عزیز و مسافران متفاوت و زیباتر از سال های گذشته باشد.
وی تصریح کرد: از دیگر اقدامات ستاد استقبال از بهار زیباسازی شهر و نصب المان نوروزی، آذین‌بندی شهر و ستاد اسکان مسافرین نوروزی است که در دستور کار ستاد قرارگرفته است و جلسه امروز باهدف انتخاب المان‌های نوروزی تشکیل‌شده است
هاشمی با اشاره به‌ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی و گردشگری برای نوروز 98 عنوان کرد :باوجود پتانسیل‌های قوی گردشگری ازجمله ارگ تاریخی نهچیر باید امسال نیز باید مانند سال‌های قبل برای شناساندن فرهنگ غنی شهرمان به مسافران نوروزی برنامه‌ریزی جامعی صورت پذیرد و همچنین در طراحی المان‌ها احیای فرهنگ‌ها ، سنت‌ها و حتی مشاغل قدیمی شهرمان باید موردتوجه قرار گیرد.
وی ضمن تقدیر از همراهی پرسنل شهرداری با برنامه‌های نوروزی گفت: در ایام نوروز و ایامی که همه مردم در حال دیدوبازدیدهای نوروزی و یا مسافرت هستند، کار پرسنل خدوم شهرداری تعطیل شدنی نیست، جا دارد همین‌جا از همه آنان و خانواده محترمشان در این زمینه تقدیر نمایم.
گفتنی است در ادامه جلسه اعضای ستاد به ارائه نظرات و پیشنهاد‌ها خود برای برنامه‌های استقبال از بهار 98 پرداختند و المان‌های نوروزی با اولویت‌های احیای فرهنگ‌ها ، سنت‌های قدیم شهر و ایجاد نشاط اجتماعی و با در نظر گرفتن قابلیت اجرا متناسب با توان داخلی نیروهای مدیریت شهری برای رعایت حداکثر صرفه‌جویی اقتصادی انتخاب گردید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×