» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » دیدار مدیریت شهری مبارکه با مدیریت جدید آموزش و پرورش شهرستان
شهرداری مبارکه - شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

دیدار مدیریت شهری مبارکه با مدیریت جدید آموزش و پرورش شهرستان

آذر 14, 1397 0014

شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه با مدیریت اداره آموزش‌وپرورش شهرستان مبارکه دیدار و گفتگو کردند.
مهندس هاشمی شهردار مبارکه ضمن تبریک انتصاب مدیریت جدید آموزش‌وپرورش و تقدیر از زحمات مدیریت سابق این اداره گفت:خوشحالیم که یکی از افراد بومی شهرستان که آشنا به مسائل فرهنگی و آموزشی شهرستان است به‌عنوان مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان منصوب‌شده است که این موضوع پشتوانه قوی برای موفقیت در این حوزه است .
شهردار مبارکه یکی از رسالت‌های مدیریت شهری را اقدامات فرهنگی عنوان کرد و اظهار کرد: اقدامات فرهنگی مدیریت شهری و این اقدامات مکمل اقدامات آموزش‌وپرورش است .تعامل خوبی مدیریت شهری با اداره آموزش‌وپرورش شهرستان داشته است و امیدواریم با مدریت شما نیز این تعاملات و همکاری‌ها مستمر و بیشتر از قبل باشد .هدف مدیریت شهری از این همکاری‌ها برای تقویت بسترهای فرهنگی و همچنین بررسی تخصصی موضوعات فرهنگی و آموزشی است .
وی یکی از اقدامات فرهنگی مدیریت شهری را تجلیل از پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری برشمرد و افزود: تجلیل از پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری امسال در برنامه مدیریت شهری بود که صرفاً به خاطر امتحانات میان‌ترم دانشجویان و عدم امکان رجوع در این زمان به شهرستان برگزار نشده ولی با پایان امتحانات این عزیزان این مراسم را برگزار خواهیم کرد.
مهندس هاشمی استفاده از ظرفیت مدارس در خارج از زمان کاری مدارس برای کاهش ترافیک در شهر راهگشا دانست و تصریح کرد : اکثر مدارس شهر مبارکه در مسیرهای پرتردد و ترافیکی احداث‌شده است که می‌توان از این ظرفیت در خارج از وقت آموزشی مدارس از حیاط مدارس به‌عنوان پارکینگ استفاده کرد که این موضوع علاوه بر کاهش ترافیک شهر به‌عنوان یکی از راه‌های کسب درآمد برای تجهیز مدارس است.
دکتر خالوزاده رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه نیز ضمن تبریک انتصاب آقای باقری به‌عنوان مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان گفت: از مزایای انتصاب مدیران بومی این است که به محیط کارشان آشنایی کامل دارند، دلسوز مردم هستند و از توانایی‌هایشان، نفوذ کلام و نفوذ قدرتشان در جهت منافع عموم استفاده می‌کنند. مدیران بومی به دلیل آگاهی و دلسوزی که به شهر خود دارند باعث پیشرفت آن شهر می‌شوند.
رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه یکی از مطالبات به‌حق مردم را بالا بردن کیفیت آموزش در شهرستان عنوان و بیان کرد : دانش آموزان به‌عنوان سرمایه‌های آینده کشور هستند و رشد و شکل‌دهی این سرمایه‌ها توسط آموزگاران خدوم در محیط‌های آموزشی است . اگر علوم آموزگاران همیشه در حال به‌روزرسانی باشد قطعاً آموزش به دانش آموزان نیز با علوم روز حرکت خواهد کرد و از حالا تکلیف‌های بی‌بازده دانش آموزان خارج و به سمت مهارتی و تخصصی شدن آموزش‌ها از سنین پایین در دانش آموزان خواهیم بود.
دکتر خالوزاده افزود : مدیریت شهری بازدیدهای از مدارس و خانه معلم داشتند از نزدیک مسائل را بررسی کردیم و تلاش و همکاری در حد توان برای رفع این مشکلات را خواهیم داشت.با توجه به رشد جمعیت، توسعه فضاهای های آموزشی در شهر و محلات یکی از ضروریات است که مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان با استفاده از ظرفیت خیرین می‌توانند به توسعه زیرساخت‌های آموزشی بپردازد.
سعید باقری مدیر جدید اداره آموزش‌وپرورش شهرستان مبارکه نیز ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت شهری گفت : باهدف خدمت به شهرستان مبارکه آماده‌ام و امیدوارم با همکاری سایر مسئولین درراه این راه سربلند و موفق باشم .
وی با اشاره به بخشی از مشکلات پیش روی مدیریت آموزش‌وپرورش گفت: با کمبود نیروی انسانی مواجه بودیم که با برخی تمهیدات این مشکل تا حدودی حل‌شده است . یکی دیگر از مشکلات فرسودگی فضاهای آموزشی شهرستان است که پیگیر استفاده از ظرفیت خیرین برای حل این مشکل هستیم وانشااله با همکاری و تعامل سایر مسئولین به سمت مطلوب شدن هر چه بیشتر حرکت کنیم .

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×