» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » پیام تبریک مدیریت شهری مبارکه به مناسبت آغاز هفته وحدت و بسیج
شهرداری مبارکه - مطالب ویژه

پیام تبریک مدیریت شهری مبارکه به مناسبت آغاز هفته وحدت و بسیج

آبان 28, 1397 009

شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس ، میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و سلاله برومندش حضرت امام جعفر‌صادق(ع) ، آغاز هفته وحدت و بسیج را تبریک گفتند .

متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیاری از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تفکر بسیجی است

مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

“بسیجی” از جمله واژه‌هایی است که به لطف انفاس قدسی امام تنها در لغتنامه و دایره‌المعارف انقلاب اسلامی یافت می‌شود. فرمان حضرت امام خمینی(ره) در تأسیس بسیج و فرمایشات آن رهبر فرزانه باعث شد که جوانان باایمان و پرشور این مرز و بوم، با رشادت‌های وصف ناشدنی در دفاع از میهن اسلامی همه سختی‌ها و ناملایمات را به جان خریده و با شجاعتی بی‌نظیر در مقابل تهاجم نظامی استکبار جهانی و در ٨ سال دفاع مقدس، با فدا نمودن با ارزش‌ترین موهبت الهی که همان جان خود می‌باشد، صفحه بی‌بدیل را در تاریخ اسلام و این کشور رقم بزنند.

پایه گذار نهاد مقدس بسیج و هفته وحدت که امروز از اصول و ارزش های اصلی نظام هستند، امام راحل(ره) بودند وامسال شاهد تقارن مبارک این دو مناسبت هستیم .

میلاد حضرت رسول‌اکرم(ص) نقطه عطفی در رسالت انبیاء و آغاز تحولی شگرف درجامعه بشریت بود و کتاب مقدس و همیشه جاوید این پیامبر عظیم‌الشأن دریایی از معرفت، حکمت، عقل و درایت، علم و دانایی را به جهانیان عرضه کرد و جهانی نو را نوید داد که پایانی بود بر ظلمت و تاریکی‌ها و انوار هدایت جهان را به نور و یکتاپرستی متبلور ساخت، هفدهم ربیع‌الاول همچنین یادآور تولد یکی از نوادر علم ، معرفت ، تقوا و بنیان‌گذار مذهب شیعه حضرت امام‌صادق(ع) است که دریای علم ایشان نه تنها جهان اسلام بلکه سرزمین‌های دیگر مذاهب و ادیان را به انوار معرفت روشنائی بخشیده و چشمه جوشان فضیلت و خردمندی‌اش جهانی را متحیر ساخته است .

در دوره های مختلف انقلاب اسلامی ایران، از آغاز تاکنون، هرگاه که نیروی وحدت، همدلی و همراهی مردم در مسیر مقابله با مشکلات و یا رشد و توسعه کشور قرار گرفت قدرت بی انتهای پروردگار متعال نیز پشتیبان آن شد و همیشه شاهد موفقیت کشور در تمام عرصه ها و عبور موفق از مشکلات بوده ایم. تقارن هفته وحدت و بسیج فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ وحدت، همدلی و اتحاد و روحیه بسیجی در سطح جامعه است.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و سلاله برومندشان حضرت امام جعفر‌صادق(ع) ، همچنین آغاز هفته وحدت و بسیج را تبریک عرض نموده و از خداوند قادر و متعال، عزت و سرافرازی عموم مردم ولایتمدار شهرستان مبارکه و بالاخص همه بسیجیان عزیز را مسئلت می‌نماییم.

سید محسن هاشمی- شهردار مبارکه

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×