» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » پیام تبریک مدیریت شهری مبارکه به مناسبت هفته دفاع مقدس و ایام بازگشایی مدارس
شهرداری مبارکه - مطالب ویژه

پیام تبریک مدیریت شهری مبارکه به مناسبت هفته دفاع مقدس و ایام بازگشایی مدارس

مهر 1, 1397 1010

شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه باصدور پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس و ایام بازگشایی مدارس را گرامي داشتند.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درخت تنومند انقلاب شکوهمند اسلامی که با خون پاک هزاران شهید و جان‌فشانی و جانبازی‌های زنان و مردان این سرزمین آبیاری شده و امروزه به الگویی تمام‌عیار برای آزادی خواهان منطقه و جهان تبدیل‌شده و چشم امید ملت‌های مظلوم و ستم دیده به این خطه دلاور خیز دوخته‌شده، بی‌شک مدیون ایثارگری‌های مردان مردی است که در طول هشت سال دفاع مقدس از تمام هستی خود گذشتند و اجازه ندادند حتی یک وجب از این خاک مقدس زیر یوغ استعمارگران و غاصبان بماند.

بدون شک باید این موفقیت‌های مهم و دستیابی به فناوری‌های نوین و انرژی‌های نو و سرعت بخشی برای رسیدن به قله‌های رفیع علمی در همه بخش‌ها را مرهون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های غیور مردان و شیر زنانی دانست که اعتلای ایران اسلامی را در سر می‌پرورانند و در این راه از جان و مال و هستی خود گذشتند.

طلیعه مهر امسال و آغاز بهار تعلیم و تربیت مقارن شد با یاد و خاطره حماسه‌سازان و طلایه‌داران دفاع مقدس و با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان٬ مزین شده است.

سی ویکم شهریورماه یادآور پایداری، استقامت، رادمردی و رشادت‌های شهیدان، جانبازان و ایثارگران و نماد اتحاد و همدلی همه ملت بزرگ و عظیم ایران اسلامی برای مقابله با ابرقدرت‌ها و شیاطین بزرگ است و این واقعه مهم برای همیشه در تاریخ به‌عنوان حماسه‌ای ماندگار ثبت خواهد ماند و بر تارک ایران اسلامی خواهد درخشید.

اینجانبان ضمن گراميداشت ياد و خاطره همه شهيدان گلگون‌کفن و رزمندگان دلير ايران اسلامي و پاسداشت هفته دفاع مقدس و همچنين با عرض تبريك فرارسيدن سال تحصيلي جديد به همه ره پویان و پويندگان عرصه علم دانش، دانش آموزان و دانشجويان عزيز و معلمان و اساتيد فرهيخته ، از خداوند متعال سربلندي ايران اسلامي و توفيقات روزافزون مردم شريف مباركه را در پرتو منويات مقام معظم رهبري (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نماییم.

سید محسن هاشمی –شهردار مبارکه

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×