» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » پیام تبریک مدیریت شهری مبارکه به مناسبت روز خبرنگار
شهرداری مبارکه - مطالب ویژه

پیام تبریک مدیریت شهری مبارکه به مناسبت روز خبرنگار

مرداد 15, 1397 1016

شهردار، رییس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه طی پیامی فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را تبریک گفتند.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

“ن وَ الْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ  “

سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد. (قلم:1)

حقیقت‌نگار هستی به قلم عزتی ابدی بخشید و این خود مدال افتخاری بزرگ برای صاحبان قلم و اصحاب رسانه است. سلام خداوند بر خبر‏نگاران شهیدی که قلم را همچون سلاح و رسانه را همچون سنگری برای دفاع از آزادی و استقلال قرار داده و در این مسیر، با افتخار به دیدار حضرت دوست شتافتند.

هفدهم مردادماه روز خبرنگار،روز پاسداشت اندیشه‌های والايي است كه متعهدانه درراه اعتلاي فرهنگ ايراني – اسلامي می‌کوشند و قلم را چون سلاحي در سنگر آگاه‌سازی جامعه در برابر شبيخون امواج پرحجم رسانه‌های دشمن ،بكار می‌گیرند و با پرتوافشاني شعور و دانايي ،تیرگی‌های تحريف فرهنگي و مسخ ارزش‌های انساني را می‌زدایند.

گراميداشت روز خبرنگار،ارج نهادن به آگاهي و شعور و بهانه‌ای است تا از درگاه ايزد تعالي براي خبرنگاران ،اين مشاوران امين و ناصحان مشفق كه با ارائه مطالب و انعكاس حقايق ،كارشناسانه در تحقق اهداف عالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ياري گر مسئولان هستند آرزوي سرافرازي ،تداوم و توفيق نمايیم.

باور داریم به حرمت قلم این تلاشگران عرصه اندیشه و قلم که خاضعانه وجود خویش را در این مسیر فدا کرده‌اند گام‌های بیشتری در پیگیری و تحقق مطالبات شهروندان و استیفای حقوق مشروع شهروندی آنان برداشته خواهد شد . این‌جانبان ضمن ارج نهادن به مقام عالی خبرنگار شهید محمود صارمی ، فرا رسیدن روز خبرنگار را به دلسوزان و فعالان عرصه‌ی خبر و اطلاع‌رسانی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای این عزیزان و به‌ویژه خبرنگاران فعال شهرستان مبارکه آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

سید محسن هاشمی-شهردار مبارکه

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×