» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فولاد مبارکه » امام جمعه شهر مبارکه تصریح کرد: از فولاد مبارکه به عنوان سرمایه ملی حمایت میکنیم
فولاد مبارکه

امام جمعه شهر مبارکه تصریح کرد: از فولاد مبارکه به عنوان سرمایه ملی حمایت میکنیم

آذر 26, 1396 009

دکتر بهرام سبحانی به همراه جمعی از مدیران شرکت با حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی موسوی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر مبارکه دیدار و گفت و گو نمودند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین موسوی ضمن قدردانی از زحمات مدیران و کارشناسان فولاد مبارکه از کارکنان فولاد مبارکه به عنوان مجاهدان عرصه اقتصاد و معیشت مردم جامعه یاد کرد و گفت: به نوبه خود افتخار می کنم که در شهری انجام وظیفه می نمایم که همجوار بزرگترین فولادساز کشور است و از این بابت احساس غرور و افتخار می کنم.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های اسلام این است که علاوه بر تاکید بر آخرت، به دنیا با نگاه معنوی برای ساخت آخرتی بهتر نیز بطور جدی نظر دارد و در همین راستا بر اداره امور معیشتی و اقتصادی، شأن و زندگی مردم تاکید فراوانی دارد. این در حالی است که از دیدگاه اسلام شرایط زندگی فرد مسلمان در صورت وجود ظرفیت و شرایط مناسب باید به مراتب بهتر از سایر همنوعان خود باشد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان مبارکه با تاکید بر اینکه در اسلام به دنیا به مثابه یک پل نگریسته شده است، افزود: در این دیدگاه از آنجایی که انسان یک موجود ابدی و جاودانه است از این رو باید با استفاده از نعمات دنیا و با این باور که دنیا محل عبور است، خود را برای زندگی در سرای جاوید آماده کند. در عین حال باید توجه داشته باشد که اگرچه در قرآن آمده است که دنیا یک پل و محل عبور است اما به خاطر داشته باشد این پل باید مستحکم و قابل اطمینان باشد و هرقدر این پل محکم باشد راه رسیدن به مقصد که همان سرای جاوید است، هموارتر می شود و این همان تاکید اسلام و نگاه این مکتب بر دنیاست. به عنوان مثال اگر شرایط زندگی و خانه ها مستحکم می بود، ما بسیاری از هموطنان را در جریان وقوع زلزله از دست نمی دادیم.

وی در همین راستا تصریح کرد: برای کمک به استحکام بخشی به اقتصاد و معیشت مردم عزیز ایران اسلامی، فولاد مبارکه همانند همان پل مستحکم است و شرکتی است که تامین اشتغال، معیشت و آسایش مردم را موجب شده است . شرکتی که به درستی در راستای دست یابی به اهداف اقتصاد مقاومتی گام بر می دارد، این مهم را باید در نظر داشته باشیم و هر ساز و کار و فعالیتی که بنیان اقتصادی مردم را تامین می کند قابل تقدیر است و وجود فولاد مبارکه و چنین کارخانه هایی برای کل کشور مایه برکت و مباهات است، به ویژه اینکه گستره فعالیت این شرکت بنا بر اطلاعات و شواهد موجود سراسر کشور را در بر گرفته است.

امام جمعه مبارکه با بیان اینکه در واقع دست یابی به چنین موفقیت هایی به راحتی و یک شبه به دست نیامده و مجاهدت های بسیاری در این راه از سوی مدیریت و کارکنان این شرکت انجام شده که موجب خرسندی خداوند و امت اسلامی است اظهار کرد: از این رو برای یاری این شرکت پرخیر و برکت و افزایش قدرت این پل با ارزش تمامی تلاش خود را بکار خواهیم بست.

وی افزود: از مسئولین این شرکت می خواهیم برای رونق اقتصادی بیشتر این مجموعه بر کمک مسئولین و مردم شریف این شهر حساب کنند، ما بر این باوریم همانگونه که مردم شریف ایران و این شهرستان برای حفظ تمامیت ارضی کشور از
با ارزش ترین سرمایه خود که همانا جان خودشان بود گذشتند، در شرایط فعلی هم باید با همت و همدلی از فولاد مبارکه به عنوان یک سرمایه ملی حمایت و پشتیبانی نماییم.

گفتنی است در این جلسه دکتر بهرام سبحانی مدیر عامل فولاد مبارکه نیز ضمن ارایه گزارشی از عملکرد فولاد مبارکه در تولید و اشتغال زایی گفت: فولاد مبارکه در راستای مسئولیت های اجتماعی خویش همواره خدمت به جامعه را در دستور کار قرار داده است و از این پس نیز کماکان تلاش خواهد کرد تا در رونق اقتصادی جامعه و عزت آفرینی برای ایران اسلامی نقش پرفروغ تری را ایفا نماید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×