» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فولاد مبارکه » دانش و تجربه فولاد مبارکه در تکمیل زنجیره تولید فولاد بسیار ارزشمند است
فولاد مبارکه - مطالب ویژه

دانش و تجربه فولاد مبارکه در تکمیل زنجیره تولید فولاد بسیار ارزشمند است

بهمن 16, 1396 009

دکتر شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان برگزاری هشتمین همایش صنعت فولاد ضمن حضور در غـرفـۀ گـروه فولادمبـــارکه با دکتر بهرام سبحانی مدیرعامل این گروه دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرنگار فولاد در جریان این بازدید، دکتر شریعتمداری ضمن قدردانی از دستاوردها و تلاش کارکنان گروه فولاد مبارکه گفت:دانش و تجربۀ فولاد مبارکه در تکمیل زنجیرۀ تولید فولاد و سرمایه گذاری در بخش تامین سنگ آهن بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است که باید این تجارب با سایر تولیدکنندگان به اشتراک گذاشته شود.

وی تاکید کرد: توازن در تولید و تکمیل زنجیره تولید و همچنین تامین سنگ آهن علاوه بر سودآوری و بهبود فضای رقابت، توان صادرات مجموعه را نیز بالا می برد.

بنابر این گزارش در این بازدید دکتر سبحانی ضمن ارائۀ گزارشی از عملکرد گروه فولاد مبارکه با تأکید بر اینکه اکنون گسترۀ عملکرد این شرکت به وسعت ایران اسلامی است، بر اهمیت کامل بودن زنجیرۀ تولید در گروه فولاد مبارکه و نقش آن در سودآوری شرکت تأکید کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: توسعه های آتی گروه فولاد مبارکه با رویکرد کامل تر کردن هرچه بیشتر زنجیرۀ فولاد کشور در کنار آب های آزاد خلیج فارس متمرکز شده است.

گفتنی است در هشتمین همایش صنعت فولاد با نگاهی به بازار که ۱۰ و ۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۶ در سالن همایش های صداوسیمای تهران برگزار شد، گروه فولاد مبارکه با برپایی غرفه ای آخرین دستاوردهای خود را اطلاع رسانی نمود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×