» عمومی » علمی آموزشی » خودروی فضایی با الهام از لانه پرنده و کندوعسل +عکس
علمی آموزشی

خودروی فضایی با الهام از لانه پرنده و کندوعسل +عکس

اسفند 25, 1392 009

خودروهای بسیاری هستند که با الهام از پرندگان طراحی می شوند اما همه آن ها به مرحله تولید نمی رسند و در حد طرح باقی می ماند. با این حال هنوز طرح هایی ارائه می شوند که امید ورود آن ها به خیابان در آینده بسیار زیاد است.

“دوالیتی” یکی از طرح هایی است که بسیاری اعتقاد دارند می تواند در آینده وارد خیابان ها شود. این خودرو می تواند اولین نمونه ای باشد که تلفیقی از خودروهای خارج جاده و اسپرت سریع باشد. تا به حال خودرویی با چنین امکانات تولید نشده است.

 

اخبار,اخبار علمی,جدیدترین خودرو,ساخت جدیدترین خودرو

 

بدنه و داخل خودرو از لانه های پرندگان که گرم، نرم هستند و از دنیای خارج هم محافظت می کنند ساخته شده است. همچنین حالت دایره ای داخل خودرو کاری می کند که همه دور هم جمع شده باشند.

این خودرو با زدن تنها یک دکمه به حالت اسپرت رفته و به زمین میچسبد تا تعادل آن حفظ شده و به حداکثر سرعت خود برسد. چرخ های خودرو نیز از روی کندوی عسل الهام گرفته شده است که روی آن لایه ای لاستیکی وجود دارد.

خودروی “دوالیتی” با موتور الکتریکی کار می کند و برای جاده های خارج شهری نیز بسیار مفید است. چهره عجیب این خودرو نیز آن را شبیه به فضایی ها می کند. “فرناندو ماچادو” طراح این خودرو اعتقاد دارد می توان آن را در سال 2030 در خیابان ها مشاهده کرد.

 

اخبار,اخبار علمی,جدیدترین خودرو,ساخت جدیدترین خودرو

 

اخبار,اخبار علمی,جدیدترین خودرو,ساخت جدیدترین خودرو

 

 

اخبار,اخبار علمی,جدیدترین خودرو,ساخت جدیدترین خودرو

 

اخبار  علمی – باشگاه خبرنگاران

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×