» 1مبارکه » ایجاد منابع درآمدی پایدار در شهر مبارکه با کمک بخش خصوصی محقق می‌شود
1مبارکه - شهرداری مبارکه - مطالب ویژه

ایجاد منابع درآمدی پایدار در شهر مبارکه با کمک بخش خصوصی محقق می‌شود

آبان 12, 1396 1011

رئیس کمیسیون اقتصاد،سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: ایجاد درآمد پایدار در شهر مبارکه نیازمند ورود بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف زیربنایی است.

 

به گزارش پایگاه خبری شمس، محسن رضازاده در جلسه کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر مبارکه اظهار کرد: با توجه به شرایط حاکم بر شهرداریها و وضعیت اقتصادی دولت و شهروندان، توجه بیشتر به ایجاد منابع پایدار در آمدی و جلوگیری از رشد شهر فروشی و تراکم فروشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
رضازاده با ابراز خشنودی در خصوص شروع به کار  کمیسیون اقتصاد،سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر، گفت : بیش از 32 نهاد در اداره شهرها نقش دارند که هم افزایی و هم پوشانی این نهادها بایستی در جهت توانمند سازی شهروندان و ارتقای اقتصاد شهر باشد.
در ادامه این جلسه شهردار مبارکه و مدیر واحد سرمایه گذاری شهرداری در خصوص طرح های انجام شده در سالهای گذشته و طرح های پیش رو توضیحاتی ارائه نمودند.
سپس  مهندس صباغ، سرمایه گذار و مجری احداث استخر مساحت کوتاه در شهر مبارکه از افتتاح این استخر مسافت کوتاه تا 2 ماه آینده خبر داد و در خصوص احداث استخر مسافت کوتاه و هزینه های که این طرح تاکنون داشته و همچنین مقدار مساحت اضافه بر قرار داد ساخته شده فی مابین شهرداری و سرمایه گذار مواردی را مطرح کرد.
چند طرح سرمایه گذاری در این جلسه بررسی و پیشنهاد داده شد که پس از بررسی به شورای شهر و کمیسیون ابلاغ خواهد شد.
پس از بحث و تبادل نظر اعضاء موارد ذیل به تصویب رسید و مقرر گردید توسط واحد سرمایه گذاری ظرف یکماه آینده طرح مشارکتی شهرداری و سرمایه گذار در خصوص قلعه نهچیر تهیه و جهت تصویب و بررسی به کمیسیون اقتصادی ارائه شود.
همچنین مقرر شد شهرداری جهت تعیین تکلیف بنای مازاد احداث شده در مجموعه اداری استخر و طلب سرمایه گذار،بسته پیشنهادی خود را برای بررسی و ارائه راهکار به کمیسیون ارسال نماید.
در ادامه این جلسه  مقرر شد با توجه به اتمام پروژه استخر، وضعیت محوطه سازی و انشعابات مجموعه اداری و تجاری توسط شهرداری پیگیری و اقدام لازم صورت گیرد.
همچنین مقرر شد طرح های سرمایه گذاری شامل سالن سرپوشیده  بازیهای کودکان،طرح کلینیک دندانپزشکی و پروژه تجاری شریعتی ،نیروگاه برق ،تالار مرکزی ،تابلوهای تبلیغاتی،پارک ساحلی سرارود ،آسیاب و … جهت احداث با مشارکت سرمایه گذار در دستور کار واحد سرمایه گذاری و کمیسیون قرار گیرد.

جلسه کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر مبارکه با حضور اعضای کمیسیون مذکور،مهندس هاشمی شهردار مبارکه ، مهندس تاکی مسئول واحد سرمایه گذاری شهرداری و مهندس صباغ سرمایه گذار و مجری احداث استخر مسافت کوتاه در شهر مبارکه برگزار شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×