» 1مبارکه » پیام مشترک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت یوم الله 13 آبان
1مبارکه - شهرداری مبارکه - مطالب ویژه

پیام مشترک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت یوم الله 13 آبان

آبان 10, 1396 1010

شهردار و رییس شورای اسلامی شهر مبارکه  در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای یوم الله13 آبان، از همه مردم دعوت کردند تا با حضور باشکوه خود در راهپیمایی این روز بار دیگر فریاد دوری از ایادی استکبار و بدخواهان اسلام و انقلاب را طنین انداز کنند.

متن پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

13 آبان یادآور اتفاقات مهمی در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی نظیر تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، به شهادت رساندن دانش آموزان مظلوم در 13 آبان 1357و همچنین تسخیر سفارت آمریکا در 13 آبان 1358 توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) می باشد، سه رویدادی که هر یک به سهم خود نقش موثری را در پیشبرد انقلاب اسلامی داشته است.

حماسه بزرگی که یوم ا… سیزده آبان را جلوه بیشتری بخشید و نام آن را در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه ساخت، تجلی غیرت و حمیت ایرانی در جریان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 است که ایستادگی و پایداری و سازش ناپذیری ملت مسلمان ایران با استکبار را به عنوان ویژگی جدایی ناپذیر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشید.

همان حماسه عظیمی که بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) آن را انقلاب دوم نامید و با حمایت از اقدام انقلابی دانشجویان، بر ضرورت ادامه مبارزه با شیطان بزرگ صحه گذاشت.

همه رویدادهای این روز تاریخی بزرگ پیام ها و درس هایی را برای نسل حاضر و نسل های آینده دارد، که تقویت روحیه خود باوری، اعتماد به نفس و ضرورت هوشیاری در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان از مهمترین درس های این وقایع می باشد.

اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز 13 آبان از عموم مردم شریف و شهید پرور مبارکه دعوت می نماییم، همچنان که در تمامی صحنه های انقلاب، حضوری مسئولانه و آگاهانه را به منصه ظهور گذاشتند، اینبار نیز با حضور گسترده خود در راهپیمایی ضد استکباری یوم الله 13 آبان با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) تجدید بیعت نمایند.

سجاد خالوزاده رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه                           سید محسن هاشمی شهردار مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×