» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » 8 کانتینر از کمک های مردمی شهر مبارکه و کرکوند برای موکب های نجف و کربلا اعزام شد
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

8 کانتینر از کمک های مردمی شهر مبارکه و کرکوند برای موکب های نجف و کربلا اعزام شد

آبان 2, 1396 0113

علی احمدپور رییس ستاد اربعین مبارکه گفت: تعداد 8 کانتینر از کمک های مردمی شهر مبارکه و کرکوند به مقصد موکب های شهر مبارکه در  نجف و کربلای معلی اعزام شد.

وی افزود: روز جمعه نیز یک کانتینر دیگر از لوازم مورد نیاز موکب ها و کمک های مردمی به شهر کربلای معلی اعزام خواهد شد، که جمع کمک های مردمی شهر مبارکه و کرکوند 9 کانتینر خواهد بود.

رییس ستاد اربعین مبارکه با اشاره به کانتینر های موکب نجف گفت: تعداد 2 کانتینر به همت مسئولین و قسمت فرهنگی حسینیه مرکزی شهر مبارکه جمع آوری و به مقصد نجف اعزام شد که مسئولیت موکب نجف شهر مبارکه و کرکوند نیز بر عهده مسئولین و قسمت فرهنگی حسینیه مرکزی مبارکه خواهد بود.

علی احمد پور افزود : همچنین تعداد 6 کانتینر به مقصد موکب شهر کربلای معلی اعزام شد و یک کانتیر نیز فردا و یک کانتینر دیگر هم روز جمعه اعزام خواهد شد که حامل کمک های مردم شهر مبارکه و کرکوند برای موکب کربلای این شهر ها می باشد که جمع کل کانتیر های اعزامی 10 کانتینر خواهد بود.

وی در پایان ضمن تشکر از همه دوستاران اهل بیت(ع) شهر مبارکه از جمله رانندگان زحمت کش، نیروی انتظامی و مسئولین گفت: امیدواریم با همکاری خادمین مردمی ستاد اربعین شهر مبارکه بتوانیم میزبان خوب و در شان مردم شهر مبارکه برای زائران اربعین سیدالشهدا(ع) شهر مبارکه باشیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 1

  1. منصور

    این کمکا رو میدادین به نیازمندای همون مبارکه که نون شب ندارن بخورن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×