» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » شهردار مبارکه: مردم ولی نعمت مسئولان هستند و باید خود را خادم مردم بدانیم
شهرداری مبارکه

شهردار مبارکه: مردم ولی نعمت مسئولان هستند و باید خود را خادم مردم بدانیم

آبان 2, 1396 0016

سید محسن هاشمی گفت: همه کسانى که مسئولیتى در این نظام بر عهده گرفته‏اند، باید قدر این ملت را بدانند و تلاش کنند وظایفى را که در قبال این ملت مؤمن و شجاع و آگاه بر دوش آنهاست، با همه کوشش و سعی خود به انجام رسانند.

وی با بیان اینکه مسئولین هیچ وقت نباید خدمت به مردم را از یاد ببرند گفت: همه ما‌ وظیفه داریم با تمام توان در خدمت مردم باشیم و بدون شک شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه تاکنون همه تلاششان بر این بوده که بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.

هاشمی با بیان اینکه شهرداری مبارکه تاکنون تلاش‌های زیادی برای ارائه خدمات بهتر به مردم انجام داده، اظهار کرد: شهرداری و اعضای شورای شهر به دنبال ایجاد فضایی برای ارائه خدمات در جهت ایجاد شهری انسان محور هستند به همین دلیل برنامه های فرهنگی و اجتماعی همگام با توسعه و عمران شهری در دستور قرار دارد.

وی گفت: مدیران و کارکنان شهرداری برای جلب رضایت شهروندان و خدمات رسانی افزون تر از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

شهردار مبارکه با بیان اینکه ما تلاش خواهیم کرد با برنامه ریزی صحیح برای عمران تمام نقاط شهر اقدام نماییم تصریح کرد: هر چند بسیاری از شهرداری ها با کمبود منابع مالی روبرو هستند ولی تیم مدیریت شهری با مشارکت شهروندان و حمایت مسئولان به تلاش های خود برای توسعه و آبادانی شهر مبارکه خواهند افزود.

وی خطاب به پرسنل و کارکنان شهرداری گفت: شما بازوهای اجرایی شهرداری هستید و هر تصمیمی که توسط شورای شهر، شهردار و مدیران گرفته می شود،  به دست پرتوان شما اجرا می شود.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه در خدمت رسانی صادقانه به شهروندان، توانمندی و کارآیی افراد مدنظر است و باید از حضور افراد کارآمدتر و تخصصی تر بهره برد، خاطرنشان کرد: همه ما شهرمان را دوست داشته و به دنبال آبادی شهر و خدمت به مردم هستیم.

شهردار مبارکه در ادامه با احکام جداگانه ای، رهام جباری را به سمت سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، امین اله تاکی را به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری، محمود صادقی را به عنوان سرپرست املاک، نصراله رفیعی را به عنوان سرپرست قطار شهری مبارکه – بهارستان، مهدی جوانمردی را به سمت مشاور امور مالی و بودجه، سید مصطفی موسوی را به عنوان سرپرست امور رفاهی، احمد رضا فروتن را به عنوان مسئول دفتر شهردار و مرتضی عزیزخانی را به عنوان سرپرست امور سرمایه گذاری منصوب کرد.

http://www.mobarakeh.ir/images/news/a52/1396/08/02/todi/Y1aT2.jpg











به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×