» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » مردم پيشنهادات خود را در راستاي بهبود مديريت شهري به شورا ارائه نمايند
شهرداری مبارکه - مطالب ویژه

مردم پيشنهادات خود را در راستاي بهبود مديريت شهري به شورا ارائه نمايند

مهر 26, 1396 0011

از ابتداي شروع به كار شورا رفع مسائل و مشكلات موجود در زمينه هاي مختلف ومرتبط با حيطه وظايف شورا و مديريت شهري در دستور كار شوراي اسلامي دوره پنجم و شهرداري قرار گرفته است و در اين راستا جلسات متعددي با حضور اعضاي محترم شوراي اسلامي دوره پنجم و شهردار محترم برگزار گرديده است.

طي يك ماه اخير مشكلات و مسائل محلات و مركز شهر جمع بندي شده است و انشااله بزودي شاهد برطرف شدن مشكلات مهم هر محل خواهيم بود، كما اينكه برخي از مشكلات حياتي مورد درخواست مردم عزيز نيز رفع گرديده است.
هم اكنون بازديد از محلات و مناطق مختلف شهر و تشكيل جلسات مردمي در حال انجام است. همچنين جذب سرمايه گذاران در دستور كار قرار دارد و چندين جلسه با تعدادي از سرمايه گذاران توانمند برگزار گرديده است و در آينده نزديك شاهد تحولات اساسي در آباداني شهر خواهيم بود.
از مردم عزيز شهر مباركه درخواست دارم تا پيشنهادات خود را در راستاي بهبود مديريت شهري به شوراي اسلامي دوره پنجم ارائه نمايند تا با يك اولويت بندي مناسب در راستاي رفع مشكلات و توسعه متعادل و متوازن شهري گامهاي اساسي برداريم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×