» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » پیام تبریک سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه به مناسبت روز جهانی عصای سفید
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

پیام تبریک سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه به مناسبت روز جهانی عصای سفید

مهر 23, 1396 009

سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه طی پیامی روز جهانی عصای سفید را به تمامی روشندلان عزیز تبریک گفت

بیست و سوم مهرماه، برابر پانزدهم اکتبر، روز جهانی عصای سفید نام گذاری شده است که به همین مناسبت تبریک و گرامی داشت فراوان خود را به محضر همه روشن دلان عزیز ایران و خانواده های گرانقدرشان تقدیم بدارم.

این روز بهانه ای است که سلامی دوباره بفرستم به روشندلان جامعه به آنها هر چند دیدگانشان نمی بیند اما قلبشان پر است از بصیرت و بینایی.

همانگونه که حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) فرمودند: “کور آن نیست که چشمش نابینا باشد، کور آن است که دیده بصیرتش کور باشد.

به رسمیت شناختن افراد نابینا به عنوان اعضاء مفید و موثر جامعه و لزوم دستگیری از آنان در فرهنگ دینی و ملی ما اهمیت بسزایی دارد؛همه افراد حتی آنهایی که از سلامت جسمی برخوردار هستند دارای نقص هستند ، تاکید کرد: داشتن سلامت جسمی برای نیل به اهداف متعالی کافی نیست و باید روحیه امید بخشی و امید آفرینی در وجود فرد باشد.

باید معلولان به داشتن استقلال و ایستادن روی پای خود باور داشته باشند و با امید به آینده در افقی روشن و امیدوار گام بردارند.این روز، روزیست که باور داشته باشیم روشندلان عزیز بخش بزرگ، زنده و پویای جامعه هستند. که  باید با این عزیزان همنشین بود تا به هوش سرشارشان پی برد.

روشندلان شهرستان ما بحمدالله ، در تمام زمینه ها تحصیل کرده و با فرهنگ هستند و الگویی برای ما که چشم ظاهر داریم هستند و در عرصه های مختلف اعم از ورزش، هنر، تحصیل و …، هیچ چیز از افراد سالم کم ندارند.

این جانب فرارسیدن این روز را به تمامی روشندلان و روشن ضمیران عزیز صمیمانه تبریک عرض نموده و امیدوارم در پرتو همدلی و همیاری در پرتو تعالیم اسلامی و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بتوانیم در تعالی و پیشرفت این عزیزان و سرمایه های ارزشمند میهن اسلامی مان سهیم باشیم

جواد سلطانی

سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×