» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » شهردار مبارکه: مدیریت جهادی سرلوحه کار مجموعه شهرداری مبارکه است
شهرداری مبارکه

شهردار مبارکه: مدیریت جهادی سرلوحه کار مجموعه شهرداری مبارکه است

مهر 17, 1396 1021

سید محسن هاشمی در مراسم تودیع و معارفه تعدادی از مدیران شهرداری مبارکه، گفت: در دوره جدید خدمت رسانی مدیران در شهرداری مبارکه، تحولاتی ملموس در راستای نهادینه شدن فرهنگ شهروند مداری رخ خواهد داد و با روحیه ای جهادی، علمی، تلاش، مجاهدت و سرعت بیشتر از گذشته در خدمت شهروندان مبارکه هستیم.

وی در این نشست که با حضور معاونین و مدیران شهرداری برگزار شد، خاطرنشان کرد: خدمت به شهروندان موهبتی است که نصیب همه مسوولان این شهرستان شده است و باید از این فرصت به بهترین نحو جهت خدمت رسانی به مردم استفاده کنیم.

هاشمی با بیان اینکه تغییر و تحول در مدیریت شهری یک امر طبیعی است گفت: درک عمیق از مسایل اجتماعی، فرصت سازی، فرصت شناسی، جستجوی منابع نو، درآمدی پایدار و گسترش فعالیت های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و خدماتی در این دوره از ضروریات است.

شهردار مبارکه در ادامه تلاش و تکاپوی بیشتر در جهت جذب و رونق سرمایه گذاری در شهر مبارکه را یادآور شد و با اشاره به نقش محوری شهرداری در این زمینه، گفت: باید موانع و مشکلات پیش روی سرمایه گذاران در شهر مبارکه مرتفع شود.

وی با بیان اینکه شهرداری ها در خدمت رسانی به مردم نباید کوتاهی کنند تاکید کرد: شهرداری با اتکا و حمایتهای مردم اداره می شود و مردم بهترین ناظر عملکرد ما هستند.

شهردار مبارکه با اشاره به مأموریت و نگاه ویژه این دوره از مدیریت شهری به مقوله شهروندمحوری، افزود: موضوع مشارکت‌جویی شهروندان در اداره شهرها سر فصل تازه‌ای در مدیریت شهری نبوده و امروز به یک الزام برای پیشبرد اهداف و برنامه های کشوری تبدیل شده است.

وی افزود:  دستیابی به شهری اسلامی، انسانی، پایدار و هوشمند و در یک کلام شهری برای زندگی بهتر و شکوفایی بیشتر استعدادهای یکایک شهروندان، مستلزم درک و بینشی ژرف، رویکرد و برنامه ای نو، عزم و مشارکت جمعی و در راس آنها توکل و توفیق الهی است که باید مورد توجه مدیران شهری قرار گیرد.

هاشمی با بیان اينكه تمام مديران شهرداري مبارکه، سرمايه‌هاي عظيم اين شهر و استان محسوب مي‌شوند، خاطرنشان کرد:هدف از تغييرات در مدیریت، فراهم کردن زمینه‌اي مناسب‌تر براي ارائه‌ي خدماتي بهتر به شهروندان است .

وی با اشاره به اینکه بزرگترین و معتبرترین سرمایه یک سازمان منابع انسانی آن است اضافه كرد: موفقیت‌ مدیریت شهری با هماهنگی و انسجام بین شهرداری، شورای اسلامی شهر، مدیران و کارکنان شهرداری محقق می شود.

هاشمی همچنین توجه به سرمایه ها و نیروهای درون سازمانی را یک امر مهم تلقی کرد و افزود: با استفاده از ظرفیت ها و نیروهای انسانی درون سازمانی می توانیم ضمن بهره برداری از دانش و مهارت تخصصی آنها، به سمت تعالی و توسعه سازمان حرکت کنیم.

شهردار مبارکه خاطرنشان کرد:  امید است با تشریک مساعی، همفکری و همراهی مدیران، کارشناسان و کارکنان تلاشگر شهرداری بتوانیم در مسیر اهداف مدیریت شهری مبارکه  و  از همه مهم تر اعتمادسازی مردم نسبت به مدیریت شهری و همچنین جلب رضایت خاطر شهروندان حرکت کنیم.

شهردار مبارکه در ادامه با احکام جداگانه‌ای، رضا شاکری را به سمت سرپرست معاونت شهرسازی، عباسعلی شریفی را به عنوان سرپرست اداره امور مالی، بهزاد صالحی را بعنوان سرپرست اداره درآمد و منصور نوروزی را به عنوان سرپرست اداره طرح، برنامه و بودجه شهرداری منصوب کرد.










به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×