» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » پیام مشترک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت هفته نیروی انتظامی
شهرداری مبارکه

پیام مشترک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت هفته نیروی انتظامی

مهر 12, 1396 1012

باسمه تعالی

امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم ، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند. مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

امنیت ، اعتماد ، سلامت ، پویایی و نشاط ثمره حضور نیروی انتظامی در جامعه است ، نیرویی که با اقتدار در برابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه به ریشه های ظلم و فساد می کوبد تا ارمغان آور آرامش و عدالت باشد.

« هفته نیروی انتظامی » فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان برکف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثاربی وقفه آنان زمینه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است . لذا ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدا و ایثارگران ناجا ، هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی وپرسنل محترم  نیروی انتظامی شهرستان مبارکه  تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

امیدواریم به فضل پروردگار قادر متعال بیش از پیش در حفظ ، تأمین وارتقاء دونعمت بزرگ الهی یعنی سلامت وامنیت کوشا باشیم ، از درگاه ایزد منان توفیق روزافزون شما در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خواستاریم.

 

سجاد خالوزاده – رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه                  سید محسن هاشمی – شهردار مبارکه

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×