» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه: جایگاه آتش نشانان باید برای جامعه تبیین شود
شهرداری مبارکه

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه: جایگاه آتش نشانان باید برای جامعه تبیین شود

مهر 7, 1396 109

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه، از اهتمام پارلمان شهری در دوره پنجم برای حل مشکلات و دغدغه های آتش نشانان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر مبارکه، دکتر سجاد خالوزاده در آیین گرامیداشت روز آتش نشان اظهار کرد: در جوامع انسانی، شهروندان بر اساس منفعت زندگی کرده و در قبال ارائه خدمات، از خدمات متقابلی بهره مند می شوند چنانکه دنیای امروز را جهان داد و ستد می خوانند.

وی افزود: اما در این میان گروهی مانند آتش نشانان شیوه دیگری را برگزیده اند و در قبال کارهای بزرگ و خدماتی که به همنوع خود ارائه می دهند و حتی در این مسیر جان خود را به خطر می اندازند توقع منفعتی ندارند.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه، آتش نشانان را فراتر از اعضای یک سازمان دانست و گفت: این ایثارگران عرصه خدمت، با باور و اعتقاد قلبی به این میدان پرخطر وارد می شوند و برای انجام این مسئولیت مقدس خود از با ارزش ترین سرمایه خویش نیز دریغ نمی کنند.

دکتر خالوزاده،‌ حادثه پلاسکو را به عنوان تجلی ایثارگری آتش نشانان یادآور شد و افزود: در جامعه باید عمق این ازخودگذشتگی برای مردم قدرشناس تبیین شود و جامعه از خدمات و میزان تلاش ها و زحمات این قشر آگاهی یابند.

وی، فرهنگ سازی را یکی از بسترهای مناسب معرفی خدمات آتش نشانان ذکر و بیان کرد: فرزندان مان باید از مقطع ابتدایی و در قالب آموزش هایی با این مسئولیت خطیر بیش از پیش آشنا شوند و نسبت به شأن و منزلت ایثارگران این جایگاه شناخت بیشتری پیدا کنند.

رئیس شورای اسلامی شهرمبارکه،‌ با تأکید بر رویکرد حمایتی ویژه از حوزه آتش نشانی عنوان کرد: با توجه به توسعه شهری و لزوم افزایش خدمات رسانی به شهروندان، تقویت تجهیزاتی و سازمانی مجموعه هایی نظیر آتش نشانی به دلیل حساسیت و اهمیت آن امری ضروری است.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با ابراز خرسندی از رویه بومی گرایی در سازمان شهرداری گفت: شورای پنجم در  راستای مباحث رفاهی و اقتصادی  تعامل و رایزنی با  بخش های مختلف از جمله صنایع را آغاز نموده است تا هم از توان فکری و هم توان مالی آن ها در رفع موانع استفاده شود.

وی با بیان اینکه مهمترین ، با ارزشترین و اساسی ترین دارایی نیروی انسانی است اظهار داشت: امیدواریم با تعامل و هماهنگی بیشتر شاهد توسعه و پیشرفت بیشتر در شهرستان مبارکه باشیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×