» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » شهردار مبارکه: حسینیه مرکزی مبارکه 54 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

شهردار مبارکه: حسینیه مرکزی مبارکه 54 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مهر 7, 1396 0014

شهردار مبارکه گفت: پروژه حسینیه مرکزی مبارکه براساس مبلغ پروژه تا کنون  54 درصد پیشرفت داشته است.

مهندس سید محسن هاشمی در جمع عزاداران حسینی شهر مبارکه با تسلیت ایام شهادت و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)  گفت: از مجموعه قابل اجرای این پروژه در سال گذشته 14 درصد و در سال جاری هم 71 درصد از تعهد شهرداری اجرا شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری مبارکه بر اساس قرارداد و تعهد خود سه سقف قابل اجرای این پروژه را به اتمام خواهد رساند گفت: برای احداث مابقی پروژه دست یاری و کمک به سوی مردم و شهروندان عزیز مبارکه دراز خواهیم کرد.

هاشمی با بیان اینکه امیدواریم با همکاری و تعامل مالکان بتوانیم عملیات تملک و احداث این پروژه را تکمیل کنیم افزود: امیدواریم بتوانیم عزاداری ایام محرم سال آینده را در ساختمان حسینیه مرکزی مبارکه برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه احداث ساختمان حسینیه مرکزی مبارکه در دستور کار شهرداری مبارکه قرار دارد اظهار کرد: ساخت حسینیه یکی از پروژه هایی است که از سال های گذشته تا امروز مد نظر مردم شهر مبارکه قرار داشته است.

شهردار مبارکه با اشاره به اتفاقاتی که از یک سال گذشته تاکنون( محرم سال 95 تا امروز) در زمینه ساخت اسکلت بتونی حسینیه مرکزی مبارکه رخ داده است گفت: قرارداد شهرداری با پیمانکار این پروژه برای ساخت اسکلت بتونی به مبلغ 25 میلیارد ریال بوده که تا کنون 14 میلیارد ریال آن توسط شهرداری پرداخت شده است.

وی افزود: 11 میلیارد ریال دیگر هم از مبلغ قرارداد باقیمانده که در صورت تکمیل اعتبارات جهت ساختمان حسینیه اهدا خواهد شد.

هاشمی با بیان اینکه در حال حاضر شهرداری مبارکه در وضعیت مالی و اعتباری خوبی قرار ندارد گفت: امیدواریم با دعای خیر همه شهروندان و عزاداران اعتبارات خوبی به شهرداری تزریق شود تا بتوانیم برای ادامه کار ساخت حسینیه و ارائه خدمت به شهروندان قدم های خوبی برداریم.

وی با بيان اينكه به كمك و ياري همه شهروندان در ساخت حسينيه نيازداريم، گفت: همه بايد كمك كنيم تا بتوانيم اين پروژه را به شكل شايسته اي به پايان برسانيم.

شهردار مباركه گفت: اميدواريم بتوانيم كار ساخت حسينيه مركزي مباركه را با كمك همه همشهريان به اتمام برسانيم و مراسم عزاداري ها را در آن مكان برگزار كنيم.

هاشمی با بيان اينكه هنوز با تعدادي از مالكان به توافق نرسيديم، گفت:اميدواريم با كمك هيات امنا و مردم بتوانيم قسمتي را كه هنوز آزادسازي نشده را آزاد كرده و كار اجراي كل حسينيه را به پيش ببريم.

وی با بيان اينكه مجموعه حسينيه مركزي مباركه در سه طبقه احداث مي شود، اظهار كرد: طبقه زيرزمين شامل پاركينگ، سرويس بهداشتي، آشپزخانه صنعتي و چهار دستگاه آسانسور مي باشد.

شهردار مبارکه با بيان اينكه طبقه همكف اين مجموعه با سه هزار متر مربع فضاي بدون ستون براي حركت دسته هاي عزاداري در نظر گرفته شده است، افزود: چهار فضاي آموزشي در چهار ضلع طبقه بالاي حسينيه شامل كتابخانه، سالن مطالعه خواهران و برادران، كودكان ، سالن اجتماعات ، مشاوره و كلاس هاي آموزشي احداث مي شود.

وی با بیان اینکه از مجموع 4 هزار و 200 متر سقف اول فقط 2 هزار و 600 متر مربع قابل اجرا بود گفت: تا محرم سال گذشته حدود 700 متر مربع سقف اول اجرا شده بود و طی یکسال گذشته هم یک هزار و 300 متر مربع اضافه شد و مجموعاً 2 هزار متر مربع از سقف اول اجرا شد و حدود 600 متر دیگر باقیمانده است.

هاشمی افزود: از 2 هزار و 400 متر مربع سقف دوم هم یک هزار و 250 متر مربع آن قابل اجرا بوده که طی یک سال گذشته بطور کامل اجرا شده است.

وی اظهار داشت: از 2 هزار و 700 متر مربع سقف سوم هم یک هزار متر مربع از مجموع یک هزار و 250 متر مربع قابل اجرا، اجرا شده و 250 متر مربع هم باقیمانده است.

**رویکرد مدیریت شهری مبارکه در این دوره مشارکت همه شهروندان در تعیین، تشخیص و اجرای پروژه های عمرانی است**

شهردار مبارکه گفت: رویکرد مدیریت شهری مبارکه در این دوره رویکرد علمی و مشارکت همه شهروندان  در تعیین، تشخیص و اجرای پروژه های عمرانی است.

وی با قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه  در دوره پنجم افزود: خدمت به مردم شهر مبارکه را افتخار بزرگی برای خود می دانم و از اعضای شورای شهر و نمایندگان مردم شهر مبارکه برای اعطای این توفیق تشکر و قدردانی می کنم.

هاشمی با تقدیرو تشکر از اعضای شورای اسلامی دوره چهارم و پنجم ،نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ،شهردار سابق مبارکه ،هیات امناء و امام جمعه محترم شهر مبارکه ،افزود : امیدوارم با کمک و دعای خیر مردم عزیز مبارکه بتوانیم در زمینه توسعه و آبادانی این شهر قدم های مفید و موثری برداریم.

وی گفت: کمک و یاری همه نخبگان و جوان ها شهر در زمینه احداث و جانمایی پروژه ها راه گشای مهمی برای شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه است و به توسعه و آبادانی بیشتر این شهر کمک می کند.

شهردار مبارکه در این مراسم بعنوان عضو هیات امنا و معاون عمرانی حسینیه مبارکه معرفی شد .

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×