» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » پیام رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی
شهرستان مبارکه

پیام رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی

مهر 5, 1396 1014

دکتر سجاد خالوزاده رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه طی پیامی فرا رسیدن هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی را به جامعه آتش نشانان تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام موسی کاظم(ع) می فرمایند: همانا خدا را در زمین بندگانی است که برای رفع نیازهای مردم می کوشند، اینان در روز قیامت (ازعذاب)، در امان هستند.

آتش نشانی، شغلی است که با اضطراب، ترس، نگرانی، شیرینی، تلخی و تاسف همراه است و مهر به زندگی انسان ها، در تلاش و پشتکار خستگی ناپذیر آتش نشانان نمایان است .

آتش‌نشانان انسان‌های آزاده‌ای هستند که در مواقع خطر بزرگترین نعمت خود “حیات” را به مخاطره می‌اندازند.

هفتم مهر ماه بهانه‌ای است تا با گرامیداشت انسان‌هایی بپردازیم که در راه حفظ جان و آسایش ما از جان و آسایش خود می‌گذارند.

“هفتم مهرماه، روز آتش نشاني و ايمني، روز قدرداني از تلاش شبانه روزي آتش نشانان پر تلاش و ترويجگران فرهنگ ايمني و پيشگيري از حوادث و سوانح در سطح كشور مي باشد.

يادآوري اين روز بزرگ، به پاسداشت حماسه آفريني ها و از خود گذشتگي هاي آتش نشانان ميهن اسلامي مان در عرصه دفاع مقدس بوده است. غيور مرداني كه با اخلاص و احساس مسئوليت، به امر خطير خدمت رساني به آسيب ديدگان ناشي از حملات دشمن پرداختند و برگ زرين ديگري از ايثار و جوانمردي را در دفتر اين مرزوبوم ثبت كردند.

لذا اينجانب ضمن تقدير و تشكر از خدمات شبانه روزي كليه آتش نشانان خدوم و زحمتكش به ویژه کارکنان سازمان آتش نشانی شهرداری مبارکه، هفتم مهرماه روز آتش نشاني و ايمني را صميمانه به اين عزيزان تبريك و تهنيت عرض مي نمايم و آرزوي توفيق و سلامتي را براي كليه آتش نشانان فداكار كشور از خداوند متعال خواستارم.

سجاد خالوزاده – رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×