» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » سرپرست فرمانداری مبارکه: مردم شهر مبارکه خاطرات ارزشمند دوران مدیریت مهندس شرفا را فراموش نخواهند کرد
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

سرپرست فرمانداری مبارکه: مردم شهر مبارکه خاطرات ارزشمند دوران مدیریت مهندس شرفا را فراموش نخواهند کرد

شهریور 26, 1396 0012

سرپرست فرمانداری مبارکه: مردم شهر مبارکه خاطرات ارزشمند دوران مدیریت مهندس شرفا را فراموش نخواهند کرد

سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه با اشاره به بیش از سه سال خدمات صادقانه مهندس شرفا در شهر مبارکه گفت: مردم این شهر هیچگاه خاطرات ارزشمند مهندس شرفا را در عرصه مدیریت شهری فراموش نخواهند کرد.

جواد سلطانی در آیین تکریم و معارفه شهردار مبارکه با بیان اینکه مهندس شرفا در دوران مدیریت خود منشاء خدمات ارزشمندی در شهر مبارکه بود اظهار کرد: ایشان انصافاً در عمل کارهای خوب و ارزشمندی انجام داد.

وی با قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: در دوره چهارم به جهت حمایت از شهردار ،خدمات و فعالیت های خوبی به شهروندان ارائه شد.

سلطانی با اشاره به سابقه فعالیت حدود 18 ساله شهردار منتخب مبارکه در قسمت های مختلف شهرداری اظهار کرد: امیدواریم مهندس هاشمی هم با همت و تلاش خود ، خدمات ماندگاری را در این شهر رقم بزند.

وی گفت: شهردار منتخب مبارکه فردی اخلاق مدار، متعهد، با صداقت و برنامه محور و  دارای انضباط مالی است .

سرپرست فرمانداری مبارکه گفت: از همه مردم و مسئولان شهرستان تقاضا داریم پشتیبانی و حمایت لازم را از شهردار مبارکه داشته باشند تا همچنان این شهر بعنوان نگینی در استان و کشور بدرخشد.

وی افزود: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در این دوره از نیازها، خواسته ها و مشکلات شهر اطلاع کامل دارند و به همه مسائل واقف هستند و با حضور در بین مردم و احساس تکلیف می توانند مشکلات این شهر را برطرف نمایند.

سلطانی با بیان اینکه تعامل و همکاری بسیاری از مشکلات شهر را برطرف خواهد کرد، از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه خواست تعامل و همکاری خوبی با مردم داشته باشند تا اداره شهر به خوبی انجام شود .

وی با بیان اینکه باید برنامه و قانون ،محور اصلی برنامه های شهرداری مبارکه قرار گیرد اظهار کرد: توجه به نیازهای فرهنگی و اجتماعی شهر، بعنوان معضل اساسی در عصر حاضر باید مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه با اشاره به اهمیت نگاه و توجه عدالت گستر به همه محلات شهر افزود: توزیع خدمات و عمران و آبادانی شهر باید بر اساس سرانه انجام شود.

وی گفت: مدیریت هزینه ها و توجه به درآمدهای پایدار باید بعنوان اولویت های اصلی شهرداری مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: شهرداری الکترونیک، تسهیل ارتباط مردم ، حمایت از اشتغال جوانان، جذب سرمایه گذاران، تکمیل پروژه های نیمه تمام، تعریف پروژه ها متناسب با نیازها و اعتبارات، انتخاب پیمانکاران دارای صلاحیت و شایسته و حفظ دستاوردهای شهرداران و شوراهای اسلامی شهر در دوره های گذشته باید بعنوان اولویت در دستور کار مدیریت شهری مبارکه قرار گیرد.

سلطانی گفت: فرمانداری مبارکه برای هر گونه همکاری با شهرداران و شوراهای اسلامی شهرها آمادگی لازم و کافی را دارد و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×