» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » (تصاویر) نمایشگاه خاکیان افلاک در اردوگاه قدس شهرستان مبارکه افتتاح شد
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

(تصاویر) نمایشگاه خاکیان افلاک در اردوگاه قدس شهرستان مبارکه افتتاح شد

شهریور 22, 1396 1018

نمایشگاه ‘خاکیان افلاک’ درآستانه هفته گرامیداشت دفاع مقدس شامگاه سه شنبه در مبارکه افتتاح شد.

این نمایشگاه در محل اردوگاه قدس شهرستان مبارکه افتتاح شد و تا دهم مهر امسال برپاست.
فرمانده سپاه ناحیه مبارکه در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، آزادگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، معرفی فرهنگ مبارزه با استکبار به جوانان و انتقال تجارب دفاع مقدس از اهداف این نمایشگاه است.
سرهنگ محمد نصر اصفهانی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از سه قسمت تشکیل شده است، افزود: قسمت اول نمایشگاه خاکیان افلاک، پل شناور، کانال و خاک‌ریزها است که موجب آشنایی جوانان و نوجوانان را با فضای جنگ می شود.
وی بابیان اینکه این راه به فضای مسقف حدود یک هزار و 400 متر منتهی می‌شود و در این فضا 9 غرفه پیش ‌بینی ‌شده است، خاطرنشان کرد: قسمت دوم داری 9 غرفه و شامل، غرفه عفاف و حجاب، تونل شهدای مدافع حرم، پرده‌خوانی دفاع مقدس، ماکت‌های عملیاتی و روز عاشورا، غرفه کودک و نوجوان به‌صورت تخصصی، غرفه‌ها نقاشی‌های کشیده شده توسط هنرمندان شهرستان، غرفه اقتصاد مقاومتی و غرفه کتاب و محصولات فرهنگی است.
سرهنگ نصر اصفهانی بابیان اینکه نمایشگاه تصویری در این قسمت اجرا می‌شود، ادامه داد: غرفه شهدای شهرستان با ارائه تصاویر 570 شهید شهرستان در این غرفه به‌صورت هنری به نمایش گذاشته می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه مبارکه افزود : قسمت سوم نمایشگاه ویژه‌برنامه‌های جنبی نمایشگاه مانند یادواره شهدای شهرستان، جشنواره سرود و تئاتر، مجمع رزمندگان اسلام شهرستان و ویژه‌برنامه ماه محرم است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×