» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » نصیر ملت رئیس کمیسیون امور اقتصادی شورای اسلامی شهر اصفهان شد
شهرستان مبارکه

نصیر ملت رئیس کمیسیون امور اقتصادی شورای اسلامی شهر اصفهان شد

شهریور 15, 1396 0013

در نخستین جلسه کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان نصیر ملت به عنوان رئیس و مهدی مزروعی به عنوان نایب رئیس این کمیسیون انتخاب شدند.

امروز نخستین جلسه کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد و در این جلسه انتخاب هیئت رئیسه این کمیسیون صورت گرفت.

در این جلسه نصیر ملت، مهدی مزروعی، پورمحمد شریعتی نیا، اصغر برشان و  کوروش خسروی به عنوان اعضای کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان نسبت به انتخاب رئیس و نایب رئیس و سخنگوی این کمیسیون اقدام کردند.

با رأی گیری اعضای کمیسیون، نصیر ملت به عنوان رئیس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان انتخاب شد.

همچنین مهدی مرزوعی به عنوان نایب رئیس و پورمحمد شریعتی نیا نیز به عنوان سخنگوی کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان انتخاب شد.

لازم به است نصیر ملت دارای کارشناسی ارشد علوم اقتصاد و کارشناسی مهندسی مکانیک – ساخت و تولید است و مدیر گروه مدیریت و اقتصاد دانشگاه پیام نور مبارکه بوده و عضویت و نائب رئیسی شورای اسلامی شهر مبارکه را در کارنامه خود دارد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×