» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » پیام تبریک سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه به مناسبت هفته تعاون
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

پیام تبریک سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه به مناسبت هفته تعاون

شهریور 11, 1396 1013

جواد سلطانی ،سرپرست فرمانداری در پیامی هفته تعاون را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
تعاونوا علی البر و التقوی
تعاون، به عنوان احیاگر ارزشهای مبتنی بر همبستگی، مشارکت، اتحاد و مسئولیت پذیری اجتماعی است .
بی شک تلاش در حوزه اشاعه تعامل و مشارکت هماهنگ بین اقشار مختلف جامعه برای فعال ساختن ظرفیت های بالقوه و استفاده مطلوب از فرصتها برای بهره وری در عرصه های گوناگون و شکوفایی استعدادها در بخشهای مختلف، اقدامی شایسته است که می تواند ضمن حفظ ارزشهای معنوی، نتایج مفید اقتصادی را نیز در بر داشته باشد .
بيش تر كارشناسان اقتصادي جامعه مان بهترين و ارزان ترين راه كار را براي رونق اقتصادي كشور- آن هم در وضعيت فعلی اقتصاد مقاومتی كشور- توجه و حمايت از تعاوني ها مي دانند. در اين خصوص مي توان از كلام مقام معظم رهبري بهره گرفت كه مي فرمايند:”من به تعاون اعتقاد دارم. تعاون، چشمه ي جوشان اشتغال است.
از آن جا که دولت تدبیر و امید سعی خود را در راستای تجلی روح تعاون در جامعه معطوف داشته و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز شعار “با تعاون کار ایجاد می کنیم تا به رفاه برسیم” را سرلوحه ی برنامه های خود قرار داده است، ما متعهدیم نیز با تمام توان در راه گسترس فعالیت ها در قالب تعاونی برای رفاه حال مردم شهرستان از هیچ کوششی دریغ ننماییم.
اینجانب در نخستين روز از هفته تعاون، ضمن تبريك به تمامي تعاونگران عزيز شهرستان كه در راه توسعه بخش تعاوني ايثار مي كنند از خداوند متعال تندرستي و سعادت تلاشگران تعاونگر و خانواده هاي محترم آنان را از درگاه خداوند متعال خواستارم و امیدوارم در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) به نام سال اقتصاد مقاومتی ، تولید واشتغال نامگذاری شده است ، با تلاش و همت تلاشگران عرصه تعاون جهشی افتخار آمیز را در عرصه های مختلف کشور شاهد باشیم.

جواد سلطانی
سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×