» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » پیام تبریک دکتر سجاد خالوزاده، رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت روز کارمند
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

پیام تبریک دکتر سجاد خالوزاده، رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت روز کارمند

شهریور 4, 1396 0018

دکتر سجاد خالوزاده رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه در پیامی هفته دولت و روز کارمند را به مسئولان و کارمندان شهر مبارکه تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

قال رسول الله(ص): « إنَّ اللَّهَ تَعالی یُحِبُّ مِنَ العامِلِ إذا عَمِلَ أن یُحسِنَ؛ خدای تعالی دوست دارد وقتی کسی کاری می‏کند آن را به خوبی انجام دهد. » (میزان الحکمه ، ح ۱۴۳۷۱).
حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی): «کارِ متّکی به ایمان و امید، علاج همه‌ی دردهای یک ملّت است.»
دوم تا هشتم شهریورماه بزرگداشت و یادآور فداکاری ها و تلاش های مجدّانه معلمان وارسته، بزرگ مردان ایمان و عمل، دولتمردان صادق، فرزندان خدمتگزار و گرانقدر انقلاب، شهیدان پاک نهاد و والامقام رجایی و باهنر است که تمام همت و تلاششان رفع مشکلات مردم، ایجاد آرامش در جامعه و نماد وحدت مردم و دولت بودند که در راه سرافرازی، پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست منافقان کوردل به شهادت رسیدند.
در نظام جمهوری اسلامی فلسفه وجودی دولت ها خدمت رسانی به مردم است و کارمندان در توسعه و رشد کشور و تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» نقش و جایگاه ویژه ای دارند. می بایست با بکارگیری ظرفیت و قابلیت های متنوع نیروهای نخبه و جوان، استفاده از اصل تجربه‌محوری، تخصص کارشناسان و اقتصادِ دانش بنیان؛ همچنین وجدان کاری، انضباط اجتماعی، سعی و تلاش شبانه‌روزی؛ شاهد افزایش خدمت رسانی هر چه بیشتر به یکایک مردم شریف ایران اسلامی، رشد و توسعه تولید، اشتغال، بهره‌وری و ارتقاء شاخص‌های عدالت اجتماعی باشیم تا در مقابل تهدیدهای دشمنان، آسیبی متوجه کشور نشود.
با تبریک و شادباش هفته دولت و روز کارمند و آرزوی موفقیت روزافزون دولتمردان در نیل به آرمان های والای انقلاب اسلامی، از تلاش و زحمات آحاد کارمندان خدوم و متعهد شهرستان مبارکه سپاسگزاری می کنم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×