» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه: در سال ۹۵ شهرستان به بیش از ۶۰ درصد از تعهد اشتغال خود عمل نموده است
شهرستان مبارکه - عکس - مطالب ویژه

فرماندار مبارکه: در سال ۹۵ شهرستان به بیش از ۶۰ درصد از تعهد اشتغال خود عمل نموده است

مرداد 18, 1396 1021

علی اصغر ذاکری در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار ضمن تبریک این روز ابر تلاشگران عرصه اطلاع رسانی در انعکاس به موقع اخبار شهرستان تشکر نمود و خاطر نشان ساخت : با توجه به اینکه اصحاب رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند انتظار داریم صداقت در خبر و امانت داری در کلام مردم و مسئولین و شفاف سازی را در راس امور خود قرار دهید.

ذاکری با اشاره به انعکاس به موقع و موثر اخبار و اطلاعات توسط خبرنگاران ، افزود  :رسانه ها می توانند با قلم خود، قدم مؤثری در اصلاح امور شهرستان بردارند .

فرماندار مبارکه با اشاره به نقش خبرنگاران در تشویق وترغیب مردم جهت حضور حداکثری پای صندوق های رای، افزود: در زمان برگزاری انتخابات مردم شهرستان بیش از ۸۰درصد مشارکت نمودند و خروجی صندوق های رای همان چیزی بود که مردم خواسته بودند و ما فقط به عنوان مجری برگزاری انتخابات بودیم.

فرماندار مبارکه در پاسخ به سئوال نماینده روزنامه اصفهان امروز در خصوص  حواشی تمرینات گروه تئاتر شهرستان ، افزود: برگزارشدن تمرینات گروه تئاتر در مکان نامناسب برای هیچ کس خوشایند نبود؛کاری به درستی یا نادرستی این خبر ندارم  اما ای کاش قبل از رسانه ای شدن آن گروه تئاتر به فرمانداری مراجعه می کردند چرا که با بررسی و  پیگیری فرمانداری و همکاری ادارات مربوطه قطعا  این مشکل قابل حل بوده است .

وی با اشاره به تشکیل کمیته ارزیابی مسائل فرهنگی زیر مجموعه شورای فرهنگ عمومی تصریح کرد: نتیجه مراسمات فرهنگی در این کمیته بررسی و ارزیابی می گردد، ممکن است اقدامات فرهنگی که در سطح شهرستان به مناسبت های مختلف انجام گرفته تاثیری نداشته باشد ولی باعث بدتر شدن وضع موجود هم نگردیده است .

ذاکری در پاسخ به سئوال مدیر مسئول مجله لبخند شهر که آیا با کاهش شدید بودجه شهرداری ها در چند سال آینده به مشکل برنخواهیم خورد؟ ، افزود: با توجه به استانی شدن مالیات بر ارزش افزوده ممکن است شهرداری ها با بحران مالی روبرو خواهند شد که تنها راه برون رفت از این بحران ایجاد درآمد پایدار و مشارکت با بخش خصوصی، مدیریت بر هزینه ها و حذف هزینه های اضافی و همچنین کوچک نمودن بدنه شهرداری ، می باشد.

فرماندار مبارکه اقدامات برخی از شهرداری ها در خصوص احیای بافت فرسوده و مرمت آثار تاریخی را موثر خواند و افزود: می توان از ظرفیت گردشگری شهرستان در راستای جذب سرمایه گزار استفاده نمود که خوشبختانه شهرداری های شهرستان در سالهای اخیر توجه ویژه ای به گردشگری داشته اند.

رئیس کمیسیون کارگری شهرستان مبارکه در پاسخ به سئوال وضعیت کارگران پلی اکریل ، افزود: حدود ۱۲۰۰ کارگر از فروردین امسال به بیمه بیکاری معرفی شدند ،تغییراتی در هیات اجرایی انجام شد و با انعقاد قرارداد با سرمایه گزار مواد اولیه از خارج خریداری شده است و طبق آخرین گزارش هیات اجرایی شرکت تا پایان مهرماه فعالیت خود را شروع خواهد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به اینکه  محصولات صنعت پلی اکریل در خاورمیانه برند بوده است انشاءاله با تهیه مواد اولیه و شروع به کار کارخانه ،کارگران به کار خود بازگردانده می شوند و همانند گذشته به فعالیت خود ادامه دهد.

رئیس کارگروه اشتغال شهرستان با بیان اینکه حفظ اشتغال موجود در شهرستان از جمله دغدغه های اصلی مسئولین است ، خاطر نشان ساخت:در سال ۹۵ شهرستان به بیش از ۶۰ درصد از تعهد اشتغال خود عمل نموده که از جمله آن می توان به افتتاح شرکت سپهر پلیمر سپاهان اشاره نمود.

   

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×