» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » اختصاص ۱۱ میلیارد ریال برای رفع مشکلات مسکن مهر مجلسی و محله خاراب طالخونچه
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

اختصاص ۱۱ میلیارد ریال برای رفع مشکلات مسکن مهر مجلسی و محله خاراب طالخونچه

مرداد 14, 1396 1019

فرماندار شهرستان مبارکه گفت: مبلغ یازده میلیارد ریال با دستور قائم مقام وزیر راه وشهر سازی در مسکن مهر، برای رفع مشکلات مسکن مهر مجلسی و محله خاراب طالخونچه اختصاص یافت که امیدواریم با پیگیری مسئولان هرچه سریعتر در مسکن مهر هزینه شود.

علی اصغر ذاکری در جلسه بررسی مشکلات حوزه راه وشهرسازی شهرستان مبارکه ضمن تبریک دهه کرامت به ۹ مورد از مشکلات حوزه راه وشهرسازی شهرستان اشاره کرد گفت: در حوزه راه وشهر سازی در این شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته است اما با وجود این اقدامات هنوز شاهد مشکلات فراوانی از جمله محور بروجن به مبارکه،۶ خطه اصفهان به شهرضا، تقاطع غیر همسطح زیباشهر، رمپ و لوپ پل دهسرخ، آزاد راه کنارگذر غرب به مبارکه، چهار خطه امام رضا به زاینده رود، جاده قلعه حکیم و تقاطع غیرهمسطح طالخونچه هستیم که امیدواریم با تعامل و همکاری قائم مقام وزیر راه وشهرسازی ومدیرکل راه شهرسازی بتوانیم برخی از این مشکلات رامرتفع نماییم.
ذاکری، یکی از بحرانی ترین جاده های شهرستان رامحور مبارکه به بروجن بیان کرد گفت: به لحاظ حجم تردد بالای خودرو در این محور ویک بانده بودن ان بویژه در ایام تعطیلات به دلیل همجواری شهرستان با استان چهارمحال وبختیاری آمار تصادفات و تعداد کشته شدگان در این محور شدیدا افزایش می یابد واز آنجایی که حدود ۴۷۰۰ متر آن به بهره برداری رسیده ولی هنوز جزء محور های بحرانی شهرستان قرار دارد.
وی اضافه کرد: ۱۱ کیلومتر آن نیازمند مساعدت اداه کل راه وشهرسازی استان است وانتظار داریم با توجه به بحرانی بودن این محور هر چه سریعتر این مسیر ایمن سازی ودو بانده شود.
فرماندار شهرستان به تقاطع غیرهمسطح طالخونچه به شهرضا نیز اشاره کرد وگفت:با توجه به تکمیل کنار گذر غرب استان تا فلکه کرکوند وتامین اعتبار ۱۴ کیلومتر تا سه راهی طالخونچه و تصویب طرح تقاطع انتظار داریم همزمان با اجرای کنار گذر غرب استان تقاطع هم اجرایی شود.
ذاکری گفت:با دستور قائم مقام وزیر راه وشهر سازی در مسکن مهر مبلغ یازده میلیارد ریال برای رفع مشکلات مسکن مهر مجلسی ومحله خاراب طالخونچه اختصاص یافت که امیدواریم با پیگیری مسئولان هرچه سریعتر در مسکن مهر هزینه شود.
جلسه بررسی مشکلات حوزه راه وشهرسازی شهرستان که با حضور قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در مسکن مهر، مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان، معاون حمل ونقل جاده ای استان، معاون راهداری اداره کل ، معاون ساخت وتوسعه راههای استان وجمعی از مسئولین شهرستان در فرمانداری برگزار شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×