» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » معاون فرماندار مبارکه از اقدامات شایسته شهرداری مبارکه در حوزه فرهنگی این شهرستان تقدیر کرد
شهرداری مبارکه

معاون فرماندار مبارکه از اقدامات شایسته شهرداری مبارکه در حوزه فرهنگی این شهرستان تقدیر کرد

مرداد 5, 1396 0015

معاون فرماندار مبارکه گفت :انجام اقدامات فرهنگی جزو وظایف ذاتی شهرداری ها محسوب نمی شود اما شهرداری مبارکه اقدامات درخور و شایسته ای در این حوزه انجام داده است.

جواد سلطانی در حاشیه بازدید از بازسازی سالن فرهنگسرای غدیر شهرداری مبارکه در گفتگو با خبرنگار ما با قدردانی از اقدامات شایسته شهرداری مبارکه در حوزه فرهنگی و اجتماعی افزود:شهرداری مبارکه با ارائه خدمات فرهنگی به متولیان فرهنگی شهر کمک می کند.

وی با بیان اینکه فرهنگسرای غدیر به نسبت چند سال گذشته تا کنون که از آن بازدید داشتم تغییرات بسیار زیادی داشته است گفت: این مجموعه محیط خوب و مناسبی برای ارائه برنامه هاو خدمات مختلف به شهروندان فهیم مبارکه است.

سلطانی با اشاره به ایجاد خانه خلاقیت و کتاب کودکان و نوجوانان در فرهنگسرای غدیر شهرداری مبارکه گفت: با تلاش شهرداری مبارکه فضایی تخصصی ایجاد شده تا پس از این شاهد شکوفایی و خلاقیت و نوآوری نسل جدید در مبارکه باشیم.

وی گفت: این محل فضایی را فراهم می کند تا کودکان و نوجوانان در این فضا برای آینده آماده شوند.

معاون فرماندار شهرستان مبارکه یکی از اقدامات ارزشمند شهرداری مبارکه را فعالیت در حوزه فرهنگی و اجتماعی خواند و گفت: اقدامات شهرداری مبارکه درزمینه حوزه عمران شهری و مسائل اجتماعی و فرهنگی قابل تقدیر است .

وی گفت: سالن فرهنگسرای غدیر شهرداری مبارکه نیاز جدی به بازسازی داشت ،که این موضوع در حال حاظر در دستور کار شهرداری قرار دارد و انشالله در آینده نزدیک این سالن برای ارائه برنامه های متنوع فرهنگی و نمایشی و در جهت کمک به نهادها و ارگانهای متولی فرهنگ مورد بهره برداری خواهد گرفت.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×