» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » رئیس شورای تامین شهرستان مبارکه: تامین امنیت وارتقای جایگاه امنیتی ازمهمترین دغدغه های شورای تامین شهرستان است
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

رئیس شورای تامین شهرستان مبارکه: تامین امنیت وارتقای جایگاه امنیتی ازمهمترین دغدغه های شورای تامین شهرستان است

مرداد 3, 1396 3028

با حضور سردار آقاخانی،فرماندار ،امام جمعه شهر مجلسی ونماینده مردم شهرستان کلنگ ساختمان کلانتری مجلسی زده شد.

علی اصغر ذاکری در آئین کلنگ زنی ساختمان کلانتری مجلسی که با حضور فرماندهی انتظامی استان اصفهان، فرماندارمبارکه ،امام جمعه شهر مجلسی ،نماینده مردم شهرستان ،مدیرعامل عمران مجلسی وشهردار مجلسی برگزار شد از حمایتهای فرماندهی انتظامی استان در ارتقای جایگاه امنیتی شهرستان تشکر کرد وگفت:امنیت شهرستان در جایگاه خوبی قرار دارد وامیدواریم با افزایش تجهیزات روز به روز این جایگاه ارتقاء یابد.
ذاکری از زحمات و تلاشهای بی وقفه و شبانه روزی فرماندهی و مأمورین نیروی انتظامی شهرستان نیز قدردانی کرد وگفت: امنیت و آرامش مردم از مهمترین اهداف نیروی انتظامی باید باشدو تامین امنیت جزء مهمترین دغدغه های شورای تامین شهرستان است.
فرماندار شهرستان گفت:موضوع امنیت یکی از مسائل مهم هر منطقه است که می‌تواند بسیاری از حوزه‌ها را تحت‌الشعاع خود قرار داده و در برقراری احساس آرامش و آسایش برای شهروندان نقش به سزایی داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: تمامی مسئولان شهرستان‌ باید مطالبه‌گری در حوزه امنیت را در برنامه‌های خود داشته باشند و این امر در شهرستان مبارکه به خوبی مشاهده می‌شود.
وی داشتن پلیس فتا با تمام تجهیزات وامکانات را یکی از مهمترین خواسته مردم ومسئولان شهرستان برشمرد و گفت:انتظار داریم فرماندهی انتظامی استان دستور تجهیز پلیس فتای شهرستان را صادر و تجهیزات لازم را در اختیار نیروی انتطامی شهرستان قرار دهند.
رئیس شورای تامین شهرستان خاطر نشان ساخت:ساختمان کلانتری شهر مجلسی با همت شرکت عمران مجلسی در مساحتی در حدود 534 متر مربع ومحوطه ای حدود 900متر مربع با اعتباری بالغ بر نه میلیارد ریال در مدت 12 ماهه احداث وتحویل نیروی انتظامی شهرستان می گردد وامیدواریم تجهیزات مورد نیاز آن توسط ستاد فرماندهی انتطامی استان تامین گردد.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×