» اخبار ایران و جهان » اطلاعيه نيروي انتظامي به مناسبت چهارشنبه آخر سال
اخبار ایران و جهان - مطالب ویژه

اطلاعيه نيروي انتظامي به مناسبت چهارشنبه آخر سال

اسفند 22, 1392 009

به گزارش پايگاه خبري پليس،متن اطلاعيه نيروي انتظامي به شرح ذيل مي باشد:

در سال هاي اخير،کاهش خسارت و صدمات جاني و مالي ناشي از حوادث چهارشنبه آخر سال،نويدبخش افزايش همدلي و همراهي صميمانه تمامي اقشار جامعه به ويژه جوانان و نوجوانان با نيروي انتظامي و توجه به آموزش هاي ارائه شده از سوي ناجا ،سازمان هاي همکار و رسانه ها بوده است.

از آنجا که اهتمام نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايرن،برتأمين امنيت فرد فرد جامعه مي باشد،به منظور پيشگيري از بروز حوادث دلخراش و يا ناامني (حتي براي يکي از هموطنان) ،بدين وسيله ضمن هشدار به فروشندگان مواد محترقه و تمامي کساني که ممکن است در صدد ايجاد ناامني براي احدي از هموطنانمان باشند،همچون گذشته از تمامي والدين استدعا داريم با طرح و بيان مسئله براي فرزندان خود،به جاي بهره مندي از ترقه و ساير ابزاري که با سنت هاي ايرانيان هيچ سنخيتي ندارد،بستر شادي را بدون تعرض به حقوق ديگران، فراهم آورند.

تخليه هيجانات کودکان،نوجوانان و جوانان،در سايه نظارت خانواده ها و آگاهي آنان از حقوق خود و ديگران مي تواند نويدبخش، استقبالي زيبا از بهار باشد.

بي نظمي،قانون شکني و ايجاد مزاحمت براي ديگران در هيچ آئين و فرهنگي پذيرفته نيست و پليس 110 آماده دريافت گزارشات مردمي است.

نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران ،اقدامات فرهنگي و همکاري هاي آموزشي تمامي رسانه ها و نهادهاي دولتي و خصوصي را ارج نهاده و اميد آن دارد که در سايه مشارکتي ملي،روزهايي شاد و بي حادثه براي تمامي هم ميهنانمان،به ارمغان آيد. انشاء الله.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×