» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان مبارکه: خانواده معتادان و مجرمان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان مبارکه: خانواده معتادان و مجرمان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند

تیر 21, 1396 0011

ذاکری  در این جلسه از شیوع اعتیاد در بین جوانان و رو به افزایش بودن درصد گرایش آنان به این پدیده خانمانسوز ابراز نگرانی کرد و آنرا زنگ خطری برای همه مسئولان خصوصا اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر دانست و از اعضای شورا خواست تا تمامی همت و تلاش خود را برآن دارند تا از رسوخ مواد مخدر در بین افراد سالم و خانواده های سالم جلوگیری کنند و برای پیشگری از آن برنامه ریزی شود.

فرماندار شهرستان با بیان اینکه در طول دو یا سه دهه گذشته اقدامات خوبی در زمینه مبارزه با مواد مخدر صورت گرفته  تاکید کردهر دستگاهی که عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است باید به تناسب ظرفیت و پتانسیلی که دارد در زمینه مهار مواد مخدر فعالیت کند.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به تنوع و شیوه های جدید مصرف و تولید مواد مخدر مهم ترین و مطمئن ترین راه پیشگیری از اعتیاد با گفتمان سازی در جامعه، رویکرد اجتماعی داشتن در امر مبارزه با مواد مخدر است.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با تاکبد بر اینکه خانواده معتادان و مجرمان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند خاطر نشان ساهت:همکاری آحاد مردم٬ دستگاه ها و سازمان های مردم نهاد رمز پیروزی بر این معضل اجتماعی است.

وی افزود: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی از آسیب های استفاده از مواد مخدر خصوصاً مواد صنعتی شیشه،کراک، شناسایی توزیع کنندگان اصلی و خرده فروشان، اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و تشکیل کارگروههای مواد مخدر از جمله راهکارهای مهم در مبارزه با این پدیده است

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×