» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » بی‌احتیاطی راننده اتوبوس در مبارکه حادثه آفرید
شهرداری مبارکه - مطالب ویژه

بی‌احتیاطی راننده اتوبوس در مبارکه حادثه آفرید

تیر 15, 1396 0011

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه از بی‌احتیاطی راننده اتوبوس سرویس دانشگاه و مجروح شدن وی در هنگام انجام تعمیر اتوبوس، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری مبارکه “کیومرث مختاری” ، با بیان اینکه طی تماس مردمی با آتش‌نشانی مبنی بر گیر کردن فردی در زیر اتوبوس، بلافاصله امدادگران به محل حادثه اعزام شدند افزود: ساعت10و 30 دقیقه به مرکز آتش نشانی مبارکه اعلام شد فردی در خیابان شهدا روبروی تعاونی فرهنگیان زیر یک دستگاه اتوبوس گرفتار شده که بلافاصله نیروهای آتش نشانی درغالب دوگروه به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه امدادگران سازمان آتش نشانی پس از سه دقیقه در محل حاضر شدند اظهار کرد: پس از حاضر شدن در محل مشاهده شد راننده اتوبوس با زدن جک برای تعمیر خودرو به زیر اتوبوس رفته که به علت عدم رعایت موارد ایمنی جک وزن خودرو را تحمل نکرده و اتوبوس به روی راننده افتاده است.

مختاری با اشاره به هوشیاری مصدوم و تقاضای کمک او از اطرافیان گفت: خوشبختانه یکی از نیروهای سازمان آتش نشانی در این هنگام به صورت اتفاقی در محل حضور داشته که به کمک عابران و با  استفاده از جک، مصدوم را آزادسازی و از زیر اتوبوس خارج می نمایند.

مختاری با بیان اینکه امدادگران بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه، فرد را به بیمارستان انتقال دادند، تأکید کرد: رانندگان با رعایت نکات ایمنی از هرگونه حادثه غیرمترقبه جلوگیری کنند.

وی، ایمن نکردن و عدم استفاده  از خرک مناسب(وسیله مهار وسایل نقلیه در هنگام تعمیر) جهت مهار اتوبوس در هنگام سرویس کاری و خالی کردن جک اتوبوس را علت بروز این حادثه عنوان کرد.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×